خباثت صهیونیست ها نابودیشان را نزدیک تر می کند / آرمان قدس هیچ گاه فراموش نخواهد شد

خباثت صهیونیست ها نابودیشان را نزدیک تر می کند / آرمان قدس هیچ گاه فراموش نخواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: خباثت و جنایت های رژیم صهیونیستی نابودیشان و آزادی قدس را نزدیک تر می کند.

سرهنگ کریم علی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: طی روزهای گذشته در کمال تاسف شاهد هتک حرمت و بی احترامی دوباره صیهونیست ها به ارزش های مقدس مسلمانان در قدس شریف و ریختن خون جوانان فلسطینی هستیم.

وی افزود: وحشی گری های اشغالگران قدس خون مسلمانان و آزادگان سراسر جهان را به جوش آورده و موجی از خشم را علیه آنان در پی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: این جنایت ها و ظلم ها توسط رژیم صهیونیستی بار دیگر به تمام جهان ثابت می کند راهی جز جهاد و مقاومت در برابر این رژیم وجود ندارد.

وی ابراز داشت: امروز علی رغم تمام فتنه انگیزی های استکبار در جهان اسلام، امت اسلامی متحد و یکپارچه برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهونیستی صف کشیده و این اتحاد و یک پارچگی روز به روز تقویت می شود، امری که دشمنان اسلام و نظام سلطه را سخت سراسیمه ساخته است.

سرهنگ علی نژاد با اشاره به این که آرمان قدس هیچگاه فراموش نخواهد شد، گفت: بدون شک آزادی کامل فلسطین و فروپاشی استکبار تنها خون بهای شهدای اسلام و انقلاب است و ملت شریف ایران برای فرارسیدن این پیروزی بزرگ لحظه شماری می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: ان شاالله انتفاضه سوم ملت فلسطین آغازی بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی و رهایی امت اسلامی از این غده سرطانی خواهد بود.

انتهای پیام/