دعوت دانشجویان از سعادت برای پاسخگویی در صحن دانشگاه!

دعوت دانشجویان از سعادت برای پاسخگویی در صحن دانشگاه!

به گزارش ندای ارومیه، جمعی از دانشجویان دانشگاه ارومیه با انتشار نامه ای به قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی خواستار حضور وی در جمع دانشجویان این دانشگاه شده اند.

در بخشی از این نامه آمده است “حضرتعالی متاسفانه در این مدت چند ساله حتی یکبار حاضر نشدید در جمع نخبگان و دانشجویان دانشگاه های استان قرار بگیرید و خود را در بوته نقد و واکاوی آنان قرار دهید

… اما با نزدیک شدن به اتمام دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم انتظار از کارگزاران دولتی این است که اولا به تبیین دستاوردهای دولتی پرداخته و ثانیا اقدامات عملی استانداری متبوع خویش در خصوص موضوعاتی مانند دریاچه ارومیه، اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، عملی نشدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان را تشریح نموده و به مطالبات و سوالات دانشجویان پاسخ دهید.”

رویکرد استاندار آذربایجان غربی در قبال ارتباط بی واسطه با جمع های دانشگاهی همواره مورد انتقاد برخی نخبگان استان قرار گرفته است.

حال باید دید واکنش قربانعلی سعادت در قبال این درخواست دانشجویان چیست. آیا وی حاضر خواهد شد برخلاف رویه چهار سال گذشته با حضور در جمع نخبگان به تبیین کارنامه دولت یازدهم و استانداری آذربایجان غربی بپردازد؟

انتهای پیام/