رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی و آرزوی تکرار ۸۸

رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی و آرزوی تکرار ۸۸

به گزارش ندای ارومیه، حمید صداقت پیشه، رئیس ستاد انتخاباتی در خیرمقدم پیش از سخنرانی روحانی ضمن تمجید از سران فتنه، ابراز امیدواری کرد تا “حماسه ۸۸ در انتخابات سال جاری تکرار شود.”
از منظر میزان مشارکت و شور و شوقی که انتخابات ۸ سال قبل بر کشور حاکم کرده بود، آرزوی تکرار حماسه ۸۸ بسیار امر مثبت و قابل تحسینی است، اما سوال اینجاست شیرینی حماسه ۸۸ را چه کسانی با فتنه گری های خود بر کام ملت تلخ کرده و خسارت های غیرقابل جبرانی را به کشور تحمیل کردند؟
با چه منطقی می توان از حماسه ۸۸ صحبت کرد و در عین حال از سران فتنه تمجید کرد و به دل سپردگان فتنه تریبون داد؟
مع الاسف عده ای چنان در اوهام سیاسیشان غرق شده اند که به طور کامل ارتباط زنده خود را با جامعه ای که در آن زندگی می کنند از دست داده اند.
مردم یک بار در نهم دی ماه سال ۸۸ پاسخ صریح و قاطع خود را خطاب به فتنه گران اعلام کردند و در طول تمام این سال ها خسارت ها و فشارهایی که به واسطه همان فتنه و بازی گردانان آن بر اقتصاد تحمیل شده را با پوست و گوشت خود احساس کرده اند.
از سوی دیگر بی کفایتی دولت در برآورده ساختن نیازهای معیشتی مردم و فقر و بیکاری آنان را به ستوه آورده و آینده کشور را در صورت تداوم این رویه با تهدید جدی مواجه کرده است.
در چنین شرایطی اولویت برخی آقایان فرسنگ ها با نیاز جامعه فاصله پیدا کرده و آنان به جای بهبود وضعیت، فکر بازگشت به وضعیت فتنه ۸۸ را در سر می پرورانند.
چه روحانی پیروز این انتخابات باشد و چه بازنده آن، که احتمال آن نیز روز به روز در حال افزایش است، نه کشور و مردم ظرفیت تکرار فتنه ۸۸ را دارد و نه نیروهای انقلابی اجازه تکرار آن را خواهند داد. گام گذاشتن مجدد در این مسیر خطایی است که سرانجامی جز تباهی آخرت و البته دنیا را در پی نخواهد داشت!

انتهای پیام/