اقتصاددان غرب زده! با همین احکام شرعی زنت بر تو حلال شده است

اقتصاددان غرب زده! با همین احکام شرعی زنت بر تو حلال شده است

نادر قاضی پور در واکنش به اهانت کارشناس اقتصادی حامی دولت به آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: به آن آقای اقتصاددان که به آیت الله جوادی آملی اهانت کرده و امثال وی باید گفت با همین احکام شرعی (عقد نکاح) زنانتان بر شما حلال است. همین عقد نکاح بر شما جاری شده که فرزندانتان مشروع به دنیا آمده اند.

وی تصریح کرد: سیاست ما، اقتصاد ما و تمام شئونات زندگی ما جدا از اسلام نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ کشور به طور کامل تحت سیطره آمریکایی ها بود و در آن برهه هیچ پیشرفتی حاصل نشد و همه چیز وابسته و وارداتی بود اما با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بسیاری از اهداف عالیه دست پیدا کردیم، صادرات رونق پیدا کرد و موفق به تولید محصولات استراتژیک شدیم.

قاضی پور در ادامه گفت: در طول سال های پس از انقلاب اگر با مشکلات اقتصادی مواجه بوده ایم ناشی از این است اقتصاد را به دست اقتصاددان های غرب زده و لیبرال سپرده ایم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید از این اقتصاددان های غرب زده پرسید چرا راهکاری برای خاتمه دادن به ۱۰۵ سال فروش نفت خام ارائه نمی دهید و چرا راهکاری برای استقلال بانک مرکزی ندارید.

وی افزود: این اقتصاددان های غرب زده باید بدانند اگر رهنمودهای آیت الله جوادی آملی و سایر مراجع عظام و فقهای آگاه حوزه های علمیه و نظرات به موقع آنان نبود اکنون چه بسا وضعمان از سوریه و عراق نیز بدتر بود.

قاضی پور خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مصائب اقتصاد کشور و رانت ها و اختلاس های کلان توسط همین اقتصاددان های غرب زده انجام شده است.
انتهای پیام/