رشته های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها ایجاد شود / مشکل ما اقتصاددانان بی اطلاع از اسلام است

رشته های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها ایجاد شود / مشکل ما اقتصاددانان بی اطلاع از اسلام است

سرهنگ کریم علی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه در واکنش به اظهارات گستاخانه یکی از کارشناسان اقتصادی به آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: کسانی که در اندیشه های وارداتی از غرب غرق شده اند و مبانی آن را با تمام وجود پذیرفته اند با وقاحت تمام می گویند این که فلان شخصیت دینی در مورد اقتصاد نظر می دهد یکی از مشکلات ماست، در صورتی که مشکل اصلی اقتصاد امروز کشور بی اطلاعی این اقتصادخواندگان غرب زده از نظرات اقتصادی اسلام است.

وی تصریح کرد: این هرگز پذیرفتنی نیست که فردی با تفکرات سکولار در تریبون رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ساخت مرجعیت و فقاهت اهانت کند و نباید در برابر چنین اهانتی سکوت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، افزود: از سال های دور کسبه بازار روز خود را با خواندن مکاسب و فقه بازار شروع می کردند اما در کمال تاسف می بینیم ۳۸ سال پس از انقلاب یک کارشناس اقتصادی می گوید چرا فقها در مورد اقتصاد نظر می دهند.
وی در ادامه گفت: این مساله بار دیگر ضرورت اسلامی سازی علوم انسانی را بر همگان گوش زد می کند؛ فراموش نکنیم حضرت امام (ره) در وصیتنامه الهی سیاسی شان یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان را به دست گرفتن مراکز تعلیم و تربیت خصوصاً دانشگاهها دانسته اند.
سرهنگ علینژاد در ادامه گفت: اصلی ترین آسیب به اقتصاد از جانب کسانی وارد شده که با القای تفکرات منحط دنیاپرستانه و با اتخاذ رویکرد اقتصادی مبتنی بر بانکداری ربوی جیب زرگرایان را پرد کرده و فقر و استضعاف را بر ملت های جهان تحمیل نمونده اند.
سرهنگ علی نژاد ابراز داشت: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تا بدین اندازه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند چرا نباید به دنبال راه اندازی رشته های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: همه نیروهای متعهد و انقلابی باید برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی کشور دست در دست هم داده و بکوشند با تبیین و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به جولان تفکرات و رویکردهای لیبرالی و وارداتی خاتمه داده و پویایی و شکوفایی را در اقتصاد کشور به ارمغان بیاورند.
انتهای پیام/