حضور مدیران در مراسم لهو و لعب بی حرمتی به نظام اسلامی و خون شهداست

حضور مدیران در مراسم لهو و لعب بی حرمتی به نظام اسلامی و خون شهداست

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های آخرین نماز جمعه ارومیه در سال ۹۵، با اشاره به مسئله ای که در یکی از شهرستان ها و در حضور فرماندار و سایر مدیران ارشد شهرستانی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: این مسئله سبب زیر سوال رفتن حرمت ها و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس بر مسئولان واجب است وقتی چنین اتفاقی می افتد سریعا موضع خود را مشخص کنند و بیزاری جویند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، اضافه کرد: در نظام اسلامی مسئول اگر معصیتی کند یک تنبیه برای معصیتش دارد و یکی برای اینکه آبروی نظام را می برد.

وی همچنین ابراز داشت: اینکه مدیری در مجلسی شرکت کند که نامحرمی مقابلش رقص کند هم حریم الهی را شکسته و هم نسبت به نظام اسلامی بی احترامی کرده و خون شهدا را پایمال کرده است.

قریشی، تاکید کرد: تخلف آشکار مدیران نیازمند برخورد سریع مسئول رده بالای آن ها است. حداقل این برخورد اعلام موضع و بیزاری جستن از وی است.

وی گفت: مسئولین بالادستی این مدیر باید عکس العمل فوری نشان دهند. این ربطی به مسائل سیاسی ندارد و حریم الهی است پس اعلام موضع سریع و صریح باید باشد.

خطیب جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دولت باید در فکر معیشت مردم باشد و از اشرافی گری بیزاری جوید.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: مسئولان ما همواره باید ساده زیستی را پیشه خود کنند و از زندگی هایی که رنگ و بوی اشرافی گری می دهد از جمله اتاق کارهای لوکس و ماشین های گران قیمت دوری کنند.

انتهای پیام/