دشمن امروز تربیت اسلامی را هدف گرفته است / فضای مجازی نباید به حال خود رها شود

دشمن امروز تربیت اسلامی را هدف گرفته است / فضای مجازی نباید به حال خود رها شود

به گزارش ندای ارومیه، سردار شاکری در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر با اشاره به جایگاه والای شهدای این عملیات اظهار کرد: شهدایی که در دوران دفاع مقدس قهرمانانه حماسه آفریدند هر دم آرزوی شهادت را داشتند و با اشتیاق به آغوش شهادت شتافتند.

وی افزود: جنگ در بدترین شرایط بر ما تحمیل شده بود، طرح های عملیاتی لو رفته بود و انسجامی وجود نداشت؛ در چنین شرایطی یک و نیم سال اول جنگ کشور ما تسخیر نشد بلکه تحقیر شد.

تصریح کرد: در ابتدای جنگ به هیچ عنوان امکانات ما و عراقی ها برابر نبود، اما جنگ جنگ اراده ها بود و اراده و تقوای قوی رزمندگان اسلام و روی آوردن به مدیریت انقلابی شرایط را تغییر داد و با طرح ریزی شش عملیات موضع دشمن متزلزل شد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به جایگاه والای شهید مهدی باکری و رشادت های آن شهید بزرگوار، گفت: اگر آزمون دشواری چون جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم مدیون شهدای گرانقدری چون مهدی باکری هستیم، انسان های پاکی که تحت تربیت بزرگان رشد کرده بودند و تربیت صحیح اسلامی و الگوهای صحیحشان آنان را به چنین انسان های شایسته ای بدل کرده بود.

وی تصریح کرد: امروز بواسطه تجربه دفاع مقدس است که دشمن تربیت اسلامی را هدف گرفته، امروز محوری ترین جای تربیت خانواده است، عصاره تربیت مدرسه است و عالی ترین نقطه اوج تربیت یک انسان الگوهایی است که به او معرفی می شود.

سردار شاکری با بیان این که امروز مهمترین ابزار دشمنان برای هجمه بر تربیت اسلامی، فضای مجازی است؛ خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی بدون مدیریت رها شده است، در حالی که هیچ منطقی نمی پذیرد میلیون ها نفر را بدون مدیریت و محافظت در تیر رس دشمن قرار دهد و به جرات هیچ کشوری را نمی توان یافت که به طور کلی مدیریت فضای مجازی خود را رها کرده باشد.

انتهای پیام/