ل

ندای ارومیــــه: این یادداشت یک اخطار جدی برای دشمنان قسم خورده این آب و خاک است که پا را از گلیم خود درازتر نکنند!

آریایی ها همواره در طول تاریخ نشان داده اند که مردمانی دلیر و شجاع هستند که حاضرند جان خویش را در راه اصول و اعتقادات خویش فدا کنند تا ذره ای انحراف در ایمان،پیمان و اعتقادات راسخ و عزم جزمشان به وجود نیاید.

ایرانیان چه در زمان زمان جاهلیت اعراب در زمان پیامبر و چه در اعصار اخیر همواره در کانون توجه بوده اند و همواره بخاطر غیرت و پیبندی به اصول اعتقادی شان ستوده میشدند.

اما در بحبوحه انقلاب بود که نام ایران بار دیگر به خاطر جوش و خروش ملتش و پافشاری بر سر آرمانهایش بر سر زبان ها افتاد.بعد از انقلاب نیز همچنان ایران یکه تاز عرصه،مردانگی و غیرت و شرف بود.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،بیگانگان عزت و شرف روزافزون ملت ایران را برنتابیدند و در ۳۱شهریورماه سال ۵۹ حمله همه جانبه ای را به ایران آغاز کردند به گونه ای که کشور عراق به مانند عروسک خیمه شب بازی،آلت دست بیگانگان شده بود و بیگانگان بودند که صحنه گردان جنگ هشت ساله تحمیلی لقب گرفتند و ۸سال ملت ایران را،تحت فشار قرار دادند اما ملت ایران نیز به تاسی و پیروی از رهبر خود،در برابر دنیا ایستاد و نشان داد که ایران،تا ابد ایران است و بس!!!

جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ هشت ساله تحمیلی،با اتکاء به خداوند متعال و یاری جستن از او و مدد گرفتن از اولیاء الهی،نشان داد که می توان با تمسک به درگاه لایزال الهی در سختی ها،نه تنها دوران پرتلاطم مشکلات را پشت سر گذاشت،بلکه ثابت کرد می شود در هیاهوی مترسک ها،

ایرانیان در طول هشت ساله دفاع گرانسنگ مقدس،ثابت کردند بهترین مردمان زمانه اند زیرا شعار ((ما اهل کوفه نیستیم،خمینی تنها بماند)) را با عزت تمام معنا کرده و نشان دادند که مثل کوفیان از پشت خنجر نمی زنند!

دفاع مقدس را می توان نقطه عطف پیوند رهبر و مردم خواند زیرا مردم در این دوران نه تنها ذره ای از مواضع خود در قبال اصول و اعتقاداتشان عقب نشینی نکردند،بلکه مهر تائید محکمی نیز بر آن زدند.

ملت ایران هیچگاه عهد و پیمانی را که در سال ۴۲ با امام راحل انعقاد کردند فراموش نکردند و در سال ۵۷ نیز میثاق محکمتری بستند اما همانطورکه گفته شد،نقطه عطف این پیمان در دوران دفاع مقدس،بود که ملت پشت رهبر و ولی خود ایستاد و هر روز بر روی این پیمان،پافشاری کرد.

اما در دوران دفاع مقدس اوج ارادت مردم به خمینی کبیر را،می توان در لبیک ملت به فرمان ولی خود،خلاصه کرد.پیمانی که بعد از رحلت خمینی کبیر،با جانشینش آیت الله خامنه ای بسته شد و هنوز هم که هنوز است پابرجاست و مطمئنا ذره ای لغزش در آن نیست.

بس می توان نتیجه گرفت دفاع مقدس تجلی گاه پیوند بین رهبر و ملت بود که هیچ چیز نتوانست این میثاق مستحکم را بگسلد.

امروز نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی، بار دیگر پشت نظام و انقلاب و رهبر خود ایستاده است و تک تک مردمان این سرزمین منتظر فرصتی برای جانفشانی در راه اسلام هستند.

بس مزدوران، معاندان و دشمنان قسم خورده این آب و خاک بدانند تا آخرین نفس از نظام و رهبر خود حمایت خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت تاریخ در سطور کتاب قطورش این جمله را به خود ببیند: "سید علی تنها ماند"!

/اختصاصی ندای ارومیــــه/