جوانان برای آزادی فلسطین باید به دنبال تقویت علم، دانایی و آگاهی باشند

جوانان برای آزادی فلسطین باید به دنبال تقویت علم، دانایی و آگاهی باشند

معاون اداری و مالی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: جوانان برای آزادسازی فلسطین باید به دنبال تقویت خود در عرصه علم، دانایی و آگاهی باشند.

دکتر سعید لطف الله زاده درگفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: امروز در سطح بین الملل بیشتر جنگ ها از حالت مسلحانه به جنگ علمی تغییر پیدا کرده است و با توجه به این موضوع، وظیفه خطیر جوانان کشورمان برای مقابله با دشمنان، از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی پیشتازی در عرصه علم، دانایی و آگاهی است.

وی افزود: طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، “فلسطین،پاره تن اسلام است” و به حول وقوه الهی یک روز این پاره تن به جهان اسلام بازخواهد گشت و همانگونه که امام خامنه ای (مد ظله العالی) وعده داده اند، جوانان نابودی رژیم صهیونیستی را خواهند دید.

لطف الله زاده با اشاره به راه نجات قدس و راه حل مناسب با مساله فلسطین اظهار کرد: مساله فلسطین، مساله جهان اسلام است و با وحدت و همدلی جهان اسلام شاهد حل این مساله خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس امسال، گرچه بخاطر شیوع کرونا شاهد برگزاری راهپیمایی نخواهیم بود اما با شیوه های مختلف، پایبندی خود به آرمان فلسطین را نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/