قلب ما همیشه با مردم فلسطین است / شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را هیچگاه فراموش نمی کنیم

قلب ما همیشه با مردم فلسطین است / شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را هیچگاه فراموش نمی کنیم

سید سلمان ذاکر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ندای ارومیه، اظهار کرد: روز قدس نماد بیداری و یکپارچگی جهان اسلام بوده و قلب ما هیمشه با مردم فلسطین و مظلومین سراسر جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: ما مردم ایران هرساله بصورت یکپارچه و هم صدا با جهان اسلام، با سر دادن شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به آرمان های امام خمینی (ره) لبیک می گوییم و امسال نیز همانند سال های گذشته بار دیگر اثبات خواهیم کرد که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم.

ذاکر افزود: امروز چهره ی واقعی کشورهای مستکبر و صهیونیستی بر کسی در جهان پوشیده نیست و روز قدس نماد بیداری جهان .اسلام در برابر جنایتکاران جهان است

وی در ادامه گفت: امروز جوانان با استفاده از ظرفیت های علمی، جهادی و راهبردی خود می توانند آرمان های انقلاب اسلامی را محقق ساخته و با اقتدار کامل از مظلومان جهان دفاع کنند.

منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به شرایط کنونی جامعه، امکان راهپیمایی وجود ندارد اما مردم انقلابی و شریف ایران هیچگاه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد و این کینه و نفرت همیشگی از کشور های مستکبر و جنایتکار عالم را به انحاء مختلف نشان خواهند داد.

انتهای پیام/