حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسترساز یاس و اضمحلال دشمنان شد

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسترساز یاس و اضمحلال دشمنان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه، با اشاره به اینکه ملت ایران همواره به آموزه‌های قرآنی عمل کرده‌ و همواره در صحنه حضور داشته‌اند، اضافه کرد: این حضور از صفات مومنان است و باید همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی، افزود: ملت ایران اسلامی ‌طی ۴۱ سال گذشته، همواره ندای وحدت و توحید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را لبیک گفته‌اند که باید در مقابل این عظمت ملی، سر تعظیم فرود بیاوریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به تفاوت ۲۲ بهمن امسال با سال‌های گذشته، ادامه داد: امروز مصادف با ایام چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و در کنار بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب، مقام شامخ این شهید والامقام نیز بزرگ داشته می‌شود و مردم در صحنه‌های مختلف راهپیمایی، ارادت خود را به این شهید بزرگوار نشان دادند.

وی، افزود: ملت ایران امروز نه تنها پیروی از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان دادند، بلکه با حضور پرشور خود تاکید کردند که قدردان خون شهدا هستند و در راه شرف، عزت و ناموس و کیان اسلامی‌با همه توان ایستادگی می‌کنند.

قریشی، اضافه کرد: با این حضور پرشور، هراس دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و ملت شهیدپرور بیشتر شده و روز به روز نیز بر آن اضافه خواهد شد.

وی، با قدردانی از همه تلاشگران مسیر پیروزی و تداوم راه مقدس انقلاب اسلامی‌، بیان کرد: جای افرادی نظیر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی و آیت الله قره‌باغی و شهدای راه اسلام خالی است که باید راه آنان همچنان با قدرت ادامه یابد.