استمرار اشغال «قره‌باغ» بخاطر زد و بند علی‌اف با آمریکا است/ توان خارج کردن قره‌باغ از اشغال ظرف ۴ ماه را داریم/ مسئولان در همه حال نوکر ملت و مردم ارباب هستند

استمرار اشغال «قره‌باغ» بخاطر زد و بند علی‌اف با آمریکا است/ توان خارج کردن قره‌باغ از اشغال ظرف ۴ ماه را داریم/ مسئولان در همه حال نوکر ملت و مردم ارباب هستند

سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مردم اصل و اساس بوده و هستند، هر فردی که در این نظام و انقلاب مسئولیتی برعهده دارد تنها خدمتگزار ملت هستند.

وی، با بیان این که مسئولان در همه حال نوکر و مردم ارباب آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار و رهبر معظم انقلاب اسلامی ما مسئولان را نوکر مردم دانسته‌اند و مسئولانی که در خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند باید بدانند که زمانی پوزه‌شان به خاک مالیده می‌شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، با اشاره به جایگاه والای شهدا، افزود: این خون شهداست که درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری کرده و می‌کند، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نی با شهادت خود بار دیگر وحدت ایران اسلامی را به همگان نشان داد.

وی، با بیان این که تک تک مردم جامعه بسیجی هستند، تصریح کرد: بسیج یکی دیگر از ارکان مهم و اساسی نظام و انقلاب است که در نوبه خود نوک پیکان مقاومت و عزت و پایداری هستند.

سردار نوعی اقدم، بیان داشت: رؤسای جمهور آمریکا در طول سالیان دراز در تلاش و پی‌ریزی برای جنگ با کشورمان بوده‌اند و دلیل دوری از این تصمیم به سبب بسیجیان کشورمان است که با حکم جهاد رهبری قدرت و صلابت خود را نشان می‌دهند.

وی، یادآور شد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مکتب و ادبیات بسیج را از بین ببرد. نه تنها این مکتب از بین رفتنی نیست بلکه روز به روز بر قدرتش افزوده می‌شود و در همه حال پشتیبان ناظم و انقلاب و پیرو رهبری است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، با اشاره به کارشکنی دولت آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: آمریکا در مقابل ایشان عاجز بود و نمی‌دانست به چه شکلی اقدام کند از همین رو در یک کشور ثالث و با ناجوانمردی اقدام به ترور شخصیت تأثیرگذار کشورمان کرد.

وی، تأکید کرد: آمریکا بیش از ۴۰ سال است که نتوانسته در میدان تقابل در مقابل ما قد علم کند و تمام خواسته‌های خود را بر کرسی نشانده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

سردار نوعی اقدم، ابراز داشت: با اراده خداوند متعال تاکنون هر آنچه که انقلاب اسلامی اراده کرده به نتیجه رسیده و دشمنان در همه حال شکست خورده‌اند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: برخی جوانان که اطلاع ندارند از من می پرسند چرا به کمک سوریه رفتید اما در جنگ قره باغ به کمک آذربایجان نرفتید؛ در جواب صراحتا گفتم و باز هم می گویم من فرمانده و قهرمان جنگ قره باغ هستم.

وی، با بیان این که فرمانده عملیاتی که برای آزادسازی قره باغ انجام شد من بودم و در آنجا مجروح شده ام، افزود: طرح آزادسازی قره باغ ظرف ۴ ماه را آماده کردم و تحویل حیدر علی اف دادم، طرحی که مورد تایید مسئولین خودمان هم بود اما علی اف در خفا با آمریکا و رژیم صهیونیستی زد و بند کرد تا این طرح اجرا نشود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، ادامه داد: الان هم می گویم الهام علی اف تو دروغ می گویی که به دنبال آزادسازی قره باغ هستی، تو به بهانه اشغال آنجا وضعیت فوق العاده اعلام کردی تا مخالفینت را سرکوب کنی؛ اگر راست می گویی بیا به ایران و از رهبر ما اجازه بگیر تا ما قره باغ را ظرف ۴ ماه آزاد کنیم. جمهوری آذربایجان دست به دامان آمریکا شد، قره باغ در اشغال باقی ماند.

انتهای پیام/