حضور مقتدرانه امام خامنه ای، عامل خنثی شدن توطئه دشمنان/ جریان شناسی ۹ دی از ضروریات جامعه است

حضور مقتدرانه امام خامنه ای، عامل خنثی شدن توطئه دشمنان/ جریان شناسی ۹ دی از ضروریات جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی روز خنثی شدن فتنه ۸۸ است و تمام نقشه های دشمنان در این روز نقش بر آب شد.

وی، با اشاره به وجود نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت انسان، افزود: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با رهبری و هدایت های امام خمینی (ره) به پیروزی رسید قرار داریم و خدا را شاکریم که نایب امام زمان رهبری جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به تاریخچه ای از دولت هایی که پس از انقلاب بر سر کار آمدند تا سال ۸۸ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، ابراز کرد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ آمریکایی ‌ها برای انتخابات ما نقشه کشیدند، پس دلیل اصلی بروز فتنه ۸۸ باید واکاوی شده و از آن درس گرفته شود.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: رهبری عمود خیمه اسلام است و اجازه دخالت بیگانگان را در امور داخلی کشور نمی دهد چراکه دشمن به‌دنبال نفوذ در مسائل اساسی کشور است.

وی بیان کرد: جریان شناسی در خصوص فتنه ۹ دی از ضروریات و وظایف هر ایرانی است چرا که افرادی که فتنه ۷۸ و ۸۸ را به پا کردند تفکرشان بر این است که باید با آمریکا ارتباط دوستانه برقرار کنیم این در حالی است که امام راحل فرمودند تا عمر داریم با آمریکا در نبرد و ستیز خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، تاکید کرد: در ۹ دی جمع شدیم بدانیم افراد فتنه گر انسانهای معمولی نبوده و از افراد عادی تمایز دارند، فتنه گران افرادی هستند که مشهور و معروفند، محبوبیت دارند و از خود راضی اند به قدری که خدا را فراموش کرده و از یاد می برند چرا که اگر اعتقاد بر خدا باشد فتنه به پا نمی شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه فتنه تقلب از سوی آمریکایی ها ماهها قبل از انتخابات ۸۸ مطرح شد، افزود: بارها پیش از انتخابات در بیانات مسئولان مختلف نگرانی هایی در خصوص آرای مردمی اعلام شد و موجب شبهه افکنی در این باره در بین مردم شد.

وی، اذعان کرد: برای اولین بار در طول تاریخ جمهوری اسلامی سه ماه قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرای مردمی تشکیل شد که اهانت و بی توجهی به قانون اساسی و شورای نگهبان است و آقای محتشمی پور یکی از تندروهای مجمع روحانیون مسئول آن شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به برنامه ریزی های غرب و دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی گفت: از همسر آقای رفسنجانی پای صندوق رای مصاحبه وسوال شد که به چه کسی رای دادید؟ خانم مرعشی رای خود را نشان داد گفت به موسوی رای دادم سوال شد اگر رای نیاورد چه؟ مرعشی پاسخ داد در اینصورت مردم بریزند خیابانها که این خود جای تفکر دارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: قطعا بر همه یقین شد که دشمن بر این محمل سوار شده بود چرا که مشاور امنیت ملی آمریکا یک روز قبل از انتخابات ۸۸ می گوید فردا در ایران شاهد یک انتخابات نخواهیم بود بلکه انقلابی با عنوان انقلاب سبز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه سخن گفت من یک قدم هم از مواضع خود عقب نمینشینم اما با امام خود هم سخن گفت و بیانات معروف آقای ما مولای ما برس به داد ما را خواند که موجب اشک تاریخی یک ملت شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با اشاره به روز بصیرت مردمی در ۹ دی ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ به قدری ادامه پیدا کرد به بیرق ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) رسید در تهران همه داغدار شهادت امام حسین (ع) و ابالفضل العباس (ع) هستند اما عده ای حرمت شکنی کردند که در اینجابصیرت ملت گل کرد و گل بصیرت شد ۹ دی.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به قدرت برتر ایران در منطقه و در جهان اظهار کرد: ایران اسلامی در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین و عزتمند ترین کشورهای جهان است به قدری که پهپاد آمریکایی برای دور زدن در آسمان ایران باید اجازه بگیرد و گرنه ساقط می شود.

انتهای پیام/