برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶هزار بسیجی در ارومیه

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶هزار بسیجی در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶ هزار بسیجی در ارومیه برگزار می شود.

سرهنگ کریم علی نژاد، در نشست خبری تبیین برنامه های رزمایش الی بیت المقدس اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس در روزهای ۹ و ۱۰ آبان و با شعار چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت در منطقه عمومی شهرستان ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: اصلی ترین اهداف برگزاری این رزمایش، تقویت روحیه نیروها و ارزیابی آموزش های صورت گرفته، تقویت سازمان و نمایش اقتدار و همچنین سنجش و ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: رزمایش از ساعت ۸ پنج شنبه آغاز خواهد شد و بسیجیان در روز نخست رزمایش با حضور در کلاس های در نظر گرفته شده، آموزش های لازم را اخذ خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: صبح روز جمعه نیز ۲۵گردان رزم بسیج در پارک دانشجوی ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک حضور پیدا خواهند کرد و پس از برگزاری این صبحگاه، ۱۲گردان بیت المقدس و ۲ گردان کوثر مراحل بعدی رزمایش را اجرا خواهند کرد.

علی نژاد ابراز داشت: در رزمایش امسال، گردان ها با ماموریت امنیتی، دفاعی و امدادی حاضر خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن بیان این که در این رزمایش ماموریت اصلی با گردان های رزمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: گردان های شرکت کننده در رزمایش روز جمعه، حراست از اماکن مهم و حساس و برپایی ایستگاه ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر را تمرین خواهند کرد و نهایتا این رزمایش به نماز جمعه ختم می‌شود.

انتهای پیام/