بیانیه نماینده طلاب ارومیه ای مقیم قم در حمایت از مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی ارومیه

بیانیه نماینده طلاب ارومیه ای مقیم قم در حمایت از مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش ندای ارومیه، نماینده علما، فضلا و طلاب ارومیه ای مقیم قم در حمایت از مواضع انقلابی حجت الاسلام منصور امامی، مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی ارومیه بیانیه ای را صادر کرده است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب،حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی زیدعزه
با سلام و تحیات وافر و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام و یاران با وفای آن پیشوای آزادگان تاریخ بشریت،
این ایام یاد آور ایستادگی آن امام همام در مقابل ظلم و ظالم ولو با تحمل بالاترین هزینه ها – که جان شیرین خویش و عزیزانشان را فدا نمودند و حتی این پافشاری در مقابل ظلم و ظالم، موجب اسارت خاندان  با عظمت آن انسان کامل شد- می باشد.

به لطف الهی حضرتعالی پس از طی سالهای متمادیِ تحصیل در حوزه علمیه قم، جهت تبیین و تبلیغ معارف دینی، چندسالی است که به توصیه قرآن کریم به وطن خویش رجعت نمودید و بحمدالله تبارک و تعالی، علاوه بر سابقه علمی قابل توجه، از بیانی گویا، جذاب و برنده نیز برخوردارید.

در این مدت اخبار متعددی از سخنرانی های انقلابی و مطالبه گرانه جنابعالی به گوش رسیده و می رسد، که یاد آور سفارش رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه، می باشد که فرمود:«نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نا محرمان بیافتد».

و همچنین گوشزد کننده جمله معروف خلف صالح آن امام راحل؛ عالمِ عادل، امامِ بصیر، فقیه شجاع، مقام معظم رهبری می باشد که فرمود: «من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم».

اخیرا شنیده شده برخی اصحاب قدرت و ثروت در صدد هستند، صدای مطالبه گری و پا فشاری جنابعالی بر اصول انقلاب را خاموش و یا ضعیف کنند، بدین وسیله حمایت خویش را از مواضع انقلابی، سخنرانی های مطالبه گرانه، ظلم و فساد ستیزِحضرتعالی اعلام داشته و امیدوارم این روحیه ابوذر و عمار گونه، در بین همه تریبون داران، مخصوصا سخنرانان مذهبی، خاصه ائمه محترم جمعه سراسر کشور، روز به روز بیش از پیش نمود داشته باشد و همگی با اقتداء عملی به امام جامعه، زمینه گسترش ارزشهای انقلاب اسلامی و عدالت را در سراسر ایران اسلامی بلکه سراسر عالم، فراهم کنیم.

انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجید یگانه
نماینده علماء،فضلاء و طلاب محترم ارومیه ای مقیم قم
۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/