پوزه آمریکا با تدبیر رهبر انقلاب به خاک مالیده شد/ معامله قرن فرصت بزرگ قرن برای ذلت هرچه بیشتر آمریکاست

پوزه آمریکا با تدبیر رهبر انقلاب به خاک مالیده شد/ معامله قرن فرصت بزرگ قرن برای ذلت هرچه بیشتر آمریکاست

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) در جمع نمازگذاران، با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) برای حفظ دین و تشیع حوزه وسیع معرفتی تشکیل دادند.

وی، افزود: ۴۰۰ اصل در زمان امام جعفرصادق (ع) که بنیانگذار مذهب جعفری ات نگاشته شد، هم مذاهب ۴ گانه اهل سنت و هم شیعه مدیون امام صادق (ع) است و برهمه ما وظیفه است تا در مراسم شهادت آن حضرت شرکت کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به هفته قوه قضائیه، ابراز کرد: مقام معظم رهبری مبارزه دستگاه قضایی با فساد را مهم عنوان کرد و به برخورد با فساد داخلی دستگاه قضا و فساد بیرون از آن، در جامعه تاکید کردند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: استکبارستیزی در این هفته حقوق بشر آمریکایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، هرروز بیش از قبل هیمنه آمریکا نابود شده و در نزدجهانیان مفتضح می شود.

وی اذعان کرد: آمریکا امروز بیش از هرزمانی در دنیا ذلیل شده است، وقتی نخست وزیر ژاپن با رهبر آمریکا دیدار کرد، ایشان پوزه آمریکای ابرقدرت را به خاک مالید و او را خرد کرد و گفت ما آمریکا را شایسته مذاکره نمی دانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مسئله معامله قرن افزود: معامله قرن فرصت قرن بوده و این یک ذلت است برای آمریکا و اسرائیل چرا که روز به روز شکست آمریکا بیشتر می شود.

انتهای پیام/