رهبر معظم انقلاب تله مذاکره یا جنگ ترامپ را خنثی کردند / تاریخ نشان داده سرانجام مقاومت، پیروزی است

رهبر معظم انقلاب تله مذاکره یا جنگ ترامپ را خنثی کردند / تاریخ نشان داده سرانجام مقاومت، پیروزی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب توطئه آمریکایی ها برای کشاندن ایران به پای مذاکره را خنثی کردند.

قاضی پور درگفت وگو با ندای ارومیه اظهار کرد: خدا راشاکریم که رهبری فرزانه ومقتدر داریم که با رفتار خردمندانه و غرورآفرین خود با نخست وزیر ژاپن، تله مذاکره یا جنگ که توسط ترامپ طراحی شده بود را خنثی کردند.

وی افزود: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و نحوه مقابله با توطئه های دشمنان توسط ایشان را بسیاری ازخبرگزاری های خارجی نیز تجزیه وتحلیل کرده اند و آن ها هم این حقیقت را اذعان می کنند که انقلاب اسلامی، رهبری فرزانه و مقتدر دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازتاب جهانی فرمایشات اخیر رهبر انقلاب خطاب به نخست وزیر ژاپن، ثبات جمهوری اسلامی رانشان می دهد و امروز تمام دنیا می بینند که آمریکا نمی تواند هیچ دخالتی در فضای سیاسی ایران داشته باشد و توان هیچ اقدام نظامی علیه کشورمان را نیز ندارد.

وی ضمن بیان این که علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم دشمنان، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مقتدر جهان است، ابراز داشت: ما پیش از انقلاب، از بسیاری از کشورها مانند مصر عقب تر بودیم اما اگر امروز موقعیت جمهوری اسلامی ایران را برای مثال با همین مصر مقایسه کنیم می بینیم که میزان پیشرفت ما اصلا قابل قیاس با این کشور نیست، مصر همچنان مصرف کننده باقی مانده اما جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه درتحریم است به عنوان تولید کننده شناخته می شود.

قاضی پور در ادامه گفت: ما تا جا داریم سازش نخواهیم کرد و راه مقاومت را ادامه خواهیم داد چرا که تاریخ هم نشان داده هر کجا مقاومت وایستادگی صورت گرفته، پیروزی به دنبال داشته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که همچنان به مذاکره با آمریکا اصرار می ورزند بدانند عمال بقای جمهوری اسلامی ایران اهل بیت (ع) است فلذا هیچ گونه مذاکره ای با شیطان بزرگ صورت نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برخی مقامات آمریکایی از حسن نیست صحبت می کنند، حسن نیت این کشور زمانی نشان داده می شود که همه تحریم ها را لغو کند، پول هایکشتی ها و نیروهای خود را از یمن و منطقه خارج کند و دست از ظلم و ستم بردارد.

انتهای پیام/