بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد

بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد

سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد بیانیه صادر کرد

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور نام و شخصیت ابرمردی است که پـس از انبیاء الهی و ائمه معـصومین (علیهم السلام) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‏ های تاریخ بشریت به شمار می‏ رود و با اندیشه‏ های بلند الهی و تلاش ‏های صادقانه خویش، مسیر تاریخ را دگرگون ساخته و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شده است.

سی ‏امین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا رسیده که جلوه‌های اعجازگونه امام عظیم الشان ما، یکی پس از دیگری دنیا را به حیرت و بُهتی عمیق فرو برده است و هنوز یاد و نام او الهام بخش آزادی خواهان و حق طلبان عالم است.

پانزده خرداد نیز بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و جهان معاصر و روزی است که ملت ایران اسلامی با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را علیه کفر و استکبار جهانی و استبداد داخلی آغاز و الگویی کامل از مبارزه را به تمامی آزادی‌خواهان جهان ارائه نمود.

با گذشت ۳۰ سال از ارتحال امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی توسط خلف صالح ایشان، ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شکوهمندانه ادامه یافته است.

ایشان با رهبری مدبرانه خود و با عزتمندی و اقتدار، انقلاب اسلامی را از گردنه‌های خطرناک تهدیدات سخت و نرم دشمنان قسم خورده‌ی این نظام الهی به سرکردگی استکبار جهانی به سلامت عبور داده و پس از پشت سر گذاشتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدور بیانیۀ گام دوم، نقشه راه نظام و انقلاب اسلامی را برای دوره دوم حیات آن ترسیم فرمودند.

ملت ایران نیز با تمسک به وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب به عنوان نقشه راه و سند راهبردی انقلاب اسلامی، همواره خود را در مدار ولایت فقیه تعریف کرده و با اطاعت محض و پیروی همه جانبه از فرامین و رهنمودهای ایشان، برای لحظه ‏ای وصیت امام راحل در پشتیبانی از ولایت فقیه را فراموش نخواهد کرد.

سپاه شهداء آذربایجان غربی با پاسداشت سی‏اُمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و نیز گرامیداشت یوم ا… ۱۵ خرداد ماه ـ به عنوان نقطه آغاز انقلاب اسلامی ایران ـ و دعوت از آحاد مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان آذربایجان غربی برای حضور پرشور و یکپارچه در آئین‏ های ویژه این دو رخداد بزرگ تاریخی تاکید می نماید به برکت هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران، راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و پی گیری آرمانها و اهداف بلند آنان همچنان سرلوحه حرکت انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی