حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت واقعی از انتفاضه فلسطین/ بصیرت لازمه سربلندی در برابر توطئه دشمنان است

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت واقعی از انتفاضه فلسطین/ بصیرت لازمه سربلندی در برابر توطئه دشمنان است

حجت‌الاسلام المسلمین عسگر دیرباز دقایقی پیش در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در ارومیه، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، مذهب و فرقه از میان مبارزان فلسطینی برداشته شد و اسلام به مفهوم اصلی خود باعث حضور در این جبهه شد.

وی، افزود: تشکیل مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی و آزادیخواه باعث شد تا جبهه مقاومت به موشک و از پیشرفته ترین سلاح‌ها مجهز شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، عنوان کرد: ایران نه برای نفوذ منطقه‌ای بلکه برای اسلام و بالا بردن پرچم اسلام در این کشورها وارد میدان شده و از تمام مظلومان دفاع می‌کند.

وی، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این واقعیت است که ما همیشه پشت مردم فلسطین هستیم و اجازه نمی‌دهیم اهداف شوم استکبار در منطقه پیاده سازی شود.

حجت‌الاسلام دیرباز، گفت: کشورهای عضو جبهه استکبار جز زور و قدرت چیزی نمی‌فهمند و اهل منطق نیستند بنابراین نباید نسبت به آن‌ها خوشبین بود.

وی،ابراز داشت: نمونه این موضوع را در بحث برجام شاهد بودیم، مسوولان ما در موضوع برجام کوتاه آمدند ولی شاهد بودیم که آمریکا به یک‌باره خارج شد و تمام توافق‌ها را زیرپا گذاشت. این ذات واقعی آن‌ها است.
وی، گفت: اگر اهل استقامت باشیم یاری خدا همراه ما خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: رهبر انقلاب در شب‌های رمضان مطالب و بیانات مهمی را فرمودند که وظیفه داریم به‌عنوان بیانیه گام دوم و فرمایشات دیگر ایشان به مطالعه و مرور مضامین و محورها پرداخته و نسبت به اجرایی شدن آن‌ها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات همیشه کمین دشمن را شاهد می‌شویم که مقابله هوشمندانه با این توطئه‌ها نیازمند بصیرت مردم است و این تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت‌الاسلام دیرباز، در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: سختی مردم از مشکلات اقتصادی، بیکاری و برخی مشکلات فرهنگی نمایان است اما بخاطر انقلاب، مکتب اهل بیت(ع) و با توجه به اینکه هدف انقلاب زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام زمان(عج) است، ایستاده‌اند.

وی، اذعان داشت: برخی دنبال آزمایش مردم با مبانی اسلامی و اهانت به اعتقادات هستند که باید توسط مسئولان مربوطه به شدت مورد مواخذه و برخورد قرار دهند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان، ابراز داشت: در برخی موارد شاهدیم که مسئولی بخاطر بسیجی بود با افراد برخورد می‌کند که در این مورد باید واکنش نشان دهیم و نسبت به چنین اقداماتی عکس‌العمل مناسب و درخور شان نشان دهیم. این انقلاب برای مستضعفین، بسیجیان و انقلابی‌ها است و باید به این قشر احترام گذاشته شود.

وی، درپایان با اشاره به ترور اخیر امام جمعه کازرون، گفت: از وزارت کشور درخواست داریم که حتما برای ائمه جمعه محافظ اختصاص داده و از انجام برخی اقدامات برای ترور یا اهانت به ساحت این عزیزان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/