مسئولان نسبت به تسهیل اوضاع تولید اهتمام داشته باشند/ لزوم تصویب طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

مسئولان نسبت به تسهیل اوضاع تولید اهتمام داشته باشند/ لزوم تصویب طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: کار جهادی و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی نیاز امروز است که بابد توسط مردم و مدیران رعایت شود.

وی، افزود: رونق تولید در گرو حل مشکلات واحدهای اقتصادی و تسهیل اوضاع این واحدها است که تمام این موارد به اهتمام و تلاش مسئولان بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: متاسفانه مشکلات بانکی در سطح بالای دامن‌گیر اقتصاد شده و رهبر انقلاب نیز در این زمینه تذکرات لازم را ارائه فرمودند. اکنون زمان اصلاح شرایط بانکداری و برخورد قانونی با تخلفات از سوی قوای ۳ گانه است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تذکر رهبری به مجلس، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی باید به طور جدی نسبت به اقدام متقابل در برابر تصویب لوایح ضد ایرانی در مجلس آمریکا وارد شده و تصویب و ابلاغ لوایح و مصوبات ضدآمریکایی را در دستور کار قرار دهد.

حجت‌الاسلام قریشی، تنها راه نجات کشورهای مختلف از گمراهی را پناه آوردن به مبانی دینی و اسلامی برشمرد و گفت: سردمداران غربی و آمریکایی در تلاش برای از بین رفتن دینداری میان مردم خود هستند که باید در این خصوص توجه ویژه شود.

بیان مباحثی در زمینه ماه شعبان، خانواده و جامعه از دیگر بخش‌های خطبه‌های نماز جمعه ارومیه بود.

انتهای پیام/