امروز زمان کار جهادی است/ اعطای ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ارومیه

امروز زمان کار جهادی است/ اعطای ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ارومیه

سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز شاهدیم که غرب آسیا و جهان اسلام تا چه اندازه برای کشورهای غربی اهمیت دارد. دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که شعارهای این انقلاب را در تضاد خود دیدند موانع زیادی را برای ما ایجاد کردند و دشمنی‌های خود را در ۴۰ سال علنی کردند.

وی، افزود: آن‌هایی که ۸ سال جنگ را تحمیل کردند، فتنه کردند، تحریم و محاصره را اعمال کردند، امروز هم جنگ اقتصادی را تحمیل کرده و دنبال منافع نداشته خود هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، عنوان کرد: امروز زمان تلاش و کار بوده و بایستی همه افرادی که خود را انقلابی می‌دانند در این راه تلاش کنند.  در شان مردم انقلابی نیست که کار جهادی نداشته و تفکر انقلابی نداشته باشند.

وی، بیان داشت: در جنگ اقتصادی برخی از مردم آسیب می‌بینند و لازم است بسیج در این راستا قدم‌های محکمی بردارد و دست جامعه محروم را بگیرد.

سرهنگ علی‌نژاد، با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه ارومیه در سال‌های گذشته در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام داده، گفت: اصلی‌ترین محور فعالیت ما در راستای اقتصاد مقاومتی است. امروز همه وظیفه داریم تا لباس رزم اقتصادی پوشیده و به مبارزه ادامه دهیم.

وی، ادامه داد: در این راستا در سال‌جاری مبلغ ۲ میلیارد تومان به ۲۰۴ نفر در عرصه‌های مختلف تسهیلات داده شده که این تسهیلان منجر به ایجاد ۱۵ واحد پرورش قارچ، ۶۶ واحد دامداری، ۹ واحد رورش ماکیان، ۵ واحد گلخانه‌ای، ۵ واحد پرورش مرغ، ۵ واحد پرورش زنبور عسل، ۶ واحد گیاهان دارویی، ۵۲ واحد صنایع تبدیلی کوچک و همچنین ۸ مورد داربستی کردن باغات انگور شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، خاطرنشان کرد: در برخی محلات وام کوچکی در راستای کارگشایی داده شده در همین راستا تعداد ۱۶ صندوق قرض الحسنه با محوریت مسجد راه اندازی شده است.

وی، اذعان داشت: ۱۴ هزار نفر با محوریت مردمیاری در اردوهای بسیج سازندگی شرکت کرده‌اند و در همین زمینه از ابتدای سال‌جاری ساخت ۲۲ خانه محروم با اعتبار ۱۸۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

سرهنگ علی‌نژاد، تاکید کرد: تمام اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی و تامین شرایط مناسب برای زندگی مردم مناطق کم‌برخوردار بوده که امیدواریم در آینده و با حمایت‌های مناسب شاهد رشد و شکوفایی در این مناطق باشیم.

این مسئول، تامین جهازیه برای ۱۴ زوج، ۴۳۵ بسته فرهنگی ویژه دانش‌آموزان، یک هزار و ۱۳۰ بسته معیشتی برای مردم مناطق کم‌برخوردار و نیز ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم را از دیگر اقدامات سپاه ارومیه برشمرد و گفت: برخی از این اقدامات با همکاری دستگاه‌های دولتی انجام شده که شاهد عملکرد مناسب در این زمینه‌ها هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در پایان ابراز داشت: مطالبه‌گری، فرهنگسازی و پیشگیری در دستور کار قرارگاه امام جواد(ع) قرار دارد که در قالب طرح کرامت و در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار ارومیه اجرای عملیات می‌کنند.

انتهای پیام/