جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به نحو شایسته به مسافران معرفی نشده است

جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به نحو شایسته به مسافران معرفی نشده است

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مجوز ۳۰طرح سرمایه گذاری با حجم بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال در سطح استان صادر شده است.

جلیل جباری مدیر کل صنایع دستی،میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی در نشست کمیته تبلیغات، بازاریابی وگردشگری در فضای مجازی که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی برگزار گردید اظهار کرد :اداره کل میراث فرهنگی اقدامات خویش را آغاز کرده است و چندین رویکرد را در دستور کار قرار داده که یکی از این رویکردها در ترغیب مسافران در سفر به غرب کشور است و اهداف این نشست توجه به گردشگری و توجه به توسعه گردشگری روستایی و معرفی روستاهای مستعد این کار،و بوم گردهای فعال در استان و رونق هر چه بیشتر آن می باشد.

وی افزود:تاکنون ۳۰عنوان موسسه جدید برای ایجاد مکان های رفاهی صورت گرفته است و افزایش مجموعه تجاری و مجموعه پذیرایی خوب و هم چنین راه اندازی موج های آبی کمک شایانی در جذب گردشگر خواهد بود.

وی در ادامه گفت:در راستای اطلاع رسانی هر چه بیشتر گردشگری پرتال جامعی درباره گردشگری در حال تکمیل است که تمام اطلاعات گردشگری در داخل سایت قرار داده خواهد شد و بحث تولید فیلم در دستور کار قرار داده شده که برای ۷شهرستان فیلمی بین ۱۰الی۱۵دقیقه و به ۳زبان ترکی استانبولی، فارسی و انگلیسی تولید شده است و ۵۰جاذبه مهم استان انتخاب شده از جمله بازار ارومیه و مسجد جامع و….که با تصویر برداری مناسب انجام شده است.

وی ابراز داشت: یکی از ضعف های عمده استان،ضعف در اطلاع رسانی اطلاعات گردشگری به مسافران است.

وی خاطر نشان کرد :ما نتوانسته ایم این کار را گسترش دهیم ونقش مطبوعات و رسانه را در پیشبرد اهداف بسیار مهم دانست و آمادگی پرداخت هر گونه سرمایه برای تبلیغ در فضای مجازی و هر گونه کمک در خصوص توسعه جاذبه های گردشگری استان می باشد.

انتهای پیام/