اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ رسانه‌ها در راستای معرفی مناطق شمالغرب تلاش کنند

اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ رسانه‌ها در راستای معرفی مناطق شمالغرب تلاش کنند

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اعزام زائران به اردوهای راهیان نور جنوب کشور از تاریخ ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی، افزود: زائران با ۱۶۰ اتوبوس راهی سرزمین‌های نور می‌شوند و در قالب کاروان‌های خانوادگی، برادران و خواهران در این مناطق حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: شعار اردوهای راهیان نور در سال جاری «ما پیروزیم» انتخاب شده است.

وی، با اشاره به اجرای اردوهای راهیان نور شمالغرب در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، بیان داشت: در قالب اردوهای سال‌جاری راهیان نور شمالغرب بیش از ۲۷۰ هزار نفر در ۵ یادمان شهدای استان حاضر شده‌اند.

سردار شهسواری، با تقدیر از اصحاب رسانه‌ها به خصوص صداوسیما در انعکاس برنامه‌های مربوط به راهیان نور، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید در زمینه معرفی هرچه بیشتر مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و ترغیب هموطنان برای حضور در یادمان‌های عملیاتی این منطقه تلاش کنند.

وی، همچنین ابراز داشت: ظرفیت اسکان و فضاسازی در اردوهای راهیان نور شمالغرب به سطح مناسب رسیده و برای رسیدن به نقطه مطلوب مدنمظر نیازمند همراهی تمام مسئولین و اصحاب رسانه هستیم که امیدواریم در آینده هماهنگی شکل یابد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بدر و خیبر در ارومیه، گفت: این یادواره روز ۲۲ اسفندماه و با حضور دریادار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و نیز صادق آهنگران مداح اهل بیت و رزمنده دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/