به دنبال افزایش امکانات فرهنگی و ورزشی در حاشیه شهر هستیم

به دنبال افزایش امکانات فرهنگی و ورزشی در حاشیه شهر هستیم

حجت الاسلام خلیل پور در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با اشاره به بودجه سال ۹۸ مجموعه مدیریت شهری ارومیه اظهار کرد: صحبت هایی که در خصوص بودجه سال آینده شهر انجام می شود و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته روی کاغذ مناسب است اما امیدواریم این برنامه ها در عمل نیز اجرایی شود.

وی افزود: در سال ۹۷ تنها حدود ۶۰ درصد بودجه محقق شد که از این میزان نیز بخش قابل توجهی مربوط به هزینه های عمرانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: امیدواریم در سال آتی برنامه ریزی های صورت گرفته محقق شود و  شاهد افتتاح پروژه های نیمه تمام عمرانی و اجرای سایر برنامه های در نظر گرفته شده برای شهر باشیم.

وی با اشاره به مساله حاشیه نشینی در ارومیه ابراز داشت: ۳۶ درصد مساحت ارومیه را مناطق موسوم به حاشیه شهر تشکیل می دهند که جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر آن یکی از ضرورت های امروز شهر است.

حجت الاسلام خلیل پور در ادامه گفت: امیدواریم احداث رینگ دوم کمربندی ارومیه از گسترش بیشتر مناطق حاشیه نشین جلوگیری کند هر چند که طی ماه های اخیر به دلیل وضعیت اقتصادی روند گسترش شهر در این مناطق تقریبا متوقف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن بیان این که اکثر مناطق موسوم به حاشیه نشین طی سال های اخیر از برق و آب و گاز برخوردار شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر اصلی ترین مشکل مناطق به حاشیه نشین در ارومیه کمبود فضای سبز در آن هاست.

وی با اشاره به روند آسفالت کشی مناطق موسوم به حاشیه نشین طی سال های اخیر تصریح کرد: ارومیه دارای حدود ۲۳ هزار خیابان و ۹۵۰ کوچه است که تعداد بسیار کمی از آنان با مشکل آسفالت کشی مواجه اند.

حجت الاسلام خلیل پور خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه طی ماه های آتی تملیک زمین های اطراف شهر برای احداث امکاناتی نظیر استخر و فرهنگسرا و گسترش فضای سبز در مناطق حاشیه شهر است.

انتهای پیام/