هر جا ما باشیم، آمریکا ناچار به ترک آنجاست / وحدت اسلامی قلب تپنده مقاومت است

هر جا ما باشیم، آمریکا ناچار به ترک آنجاست / وحدت اسلامی قلب تپنده مقاومت است

به گزارش ندای ارومیه، سردار رحیم نوعی اقدم در همایش طلایه داران دفاع از حریم اهل بیت (ع) که عصر امروز در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت بالای وحدت اسلامی و لزوم توجه به دسیسه های دشمنان برای ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان اظهار کرد: روح شیعه و سنی یکی است و وحدت اسلامی، قلب تپنده مقاومت است.

وی افزود: یکی از شجاع ترین، قهرمان ترین و فداکارترین گردان های ما در سوریه گردان ابوبکر بود که تمام اعضای آن سنی مذهب بودند.

این رزمنده مدافع حرم و جانباز هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از شجاع ترین، قهرمان ترین و فداکارترین گردان های ما در سوریه گردان ابوبکر بود که تمام اعضای آن سنی مذهب بودند.

نوعی اقدم ابراز داشت: یک مسیحی که واقعیت های جبهه را در سوریه به چشم خود دیده بود هنگام شهادت سربند کلنا عباسک یا زینب (س) بر سر داشت.

وی در ادامه ضمن بیان این که سه جریان داعش و مسلحین، آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه سوریه حضور میدانی داشتند، گفت: تکفیری ها هنگام حمله به ما الله اکبر و لا اله الا الله می گفتند اما این چه اسلامی است که به روی برادر خود شمشیر می کشد و کاری با کفر و ظلم ندارد؟ این اسلام آمریکایی است.

وی افزود: تکفیری ها امروز فهمیده اند که فریب آمریکا را خورده بودند اما خیلی دیر متوجه این واقعیت شدند.

نوعی اقدام با اشاره به این که فقط ۱۵ هزار داعشی از فرانسه به سوریه آمده بودند، خاطرنشان کرد: در اواسط جنگ فرانسوی ها به ما پیام دادند هر کاری می خواهید انجام دهیم فقط نگذارید این ها به کشور ما برگردند. گفتیم امکان کشتار غیرنظامیان آن ها وجود ندارد و این کار را انجام ندادیم و به آن ها گفتیم این کار خلاف عقاید ما و حقوق بشری است که شما از آن دم می زنید، گفتند حقوق بشر را رها کنید، بکشیدشان که البته ما نپذیرفتیم.

وی تصریح کرد: آمریکا تا سال ۹۶ حضوری در صحنه سوریه نداشت و تنها جنگ نیابتی را هدایت می کرد، اما پس از آزادی حلب به صحنه آمد و البته باز هم شکست خورد.

وی در ادامه ابراز داشت: فکر می کنید چرا آمریکا این روزها در حال ترک سوریه است؟ چون ما آنجاییم!

نوعی اقدم اظهار کرد: این را هیچگاه فراموش نکنید، اگر ایران و آمریکا در یک کشور و منطقه باشند آمریکا ناچار به ترک آنجاست. قول شرف می دهیم که این واقعیت از این پس نیز در هر جای دیگر دنیا هم صادق باشد

این رزمنده مدافع حرم گفت: پس از گستاخی های رژیم صهیونیستی، ۱۸ نقطه حیاتی آن تا عمق ۴۰ کیلومتری اراضی اشغالی توسط موشک های مقاومت با خاک یکسان شده است.

وی خاطرنشان کرد: واشنگتن پست در گزارشی نوشت پس از پیروزی مقاومت اسلامی در سوریه امروز قاسم سلیمانی می تواند استارت خودرو خود را در ایران بزند و آن را در نزدیکی سیم خاردارهای مرز رژیم صهیونیستی خاموش کند!

انتهای پیام/