هم‌صدایی برخی نمایندگان با آمریکایی‌ها عین حماقت است/ معیار عملکرد و سخنان برخی مسئولان شیطان است

هم‌صدایی برخی نمایندگان با آمریکایی‌ها عین حماقت است/ معیار عملکرد و سخنان برخی مسئولان شیطان است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم، روز ۱۹ دی ماه را نمادی از ایستادگی مردم دانست و اظهار داشت: ایشان تاکید داشتند که قم باید انقلابی بماند، این نشانگر جایگاه والای قم برای انقلاب است و دشمن در این شهر برای تغییر چهره شهر تلاش می‌کند بنابراین باید احساس خطر کرده و برای برخورد با تهدیدات دشمن آگاه و آماده باشند.

وی، افزود: اتحاد مردم و مسئولان و تلاش مدیران برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم و به ویژه قشر مستضعف جامعه جزو مهم‌ترین مطالبات رهبری است که باید مدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص اینکه پیش بینی مسئولان آمریکا مبنی بر امنیت ایران برای آن‌ها، کاملا غلط بود و ملت ایران اسلامی سردمداران را همانند دستمال کثیفی بیرون انداختند، گفت: تفکرات احمقانه آمریکایی‌ها ادامه دارد و چند ماه قبل هم جان بولتن این گونه ادعا کرد که عید کریسمس در تهران خواهد بود اما دیدیم که محاسبه انقلاب اسلامی غالب بر تمام محاسبات آن‌ها است.

وی، تصریح کرد: حماقت و نادانی برخی افراد در داخل کشور باعث تحریم شده و جای تاسف دارد.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: سخنان سردمداران استکبار گاهی اوقات از دهان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پشت تریبون مجلس جمهوری اسلامی بیان می‌شود که جای تاسف دارد. جای تاسف دارد که چنین افرادی وکلای مردم در مجلس هستند.

وی، گفت: اینکه نماینده‌ای مدعی نگاه منفی ایران به دنیا شود و اشغال سفارت آمریکا را نقطه شروع تحریم‌ها بداند قطعا هم‌صدایی با آمریکا است. این گونه افراد ادعا دارند که نگاه ایران منفی است! این‌ها باید پاسخ دهند که ما با چه کسی دشمن هستیم؟

وی، بیان داشت: رهبر انقلاب تاکید دارند که اسناد جاسوسی آمریکا در مدارس تدریس شود. آن گاه یک نماینده چنین ادعایی دارد که اشغال سفارت آمریگا عامل تحریم است؟

امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که مخالفت ما با آمریکا و انگلیس همان مقابله حق و باطل یعنی همان اسلام و کفر است.

وی، گفت: نماینده مجلس از جانب چه کسی حرف می‌زند؟ این سخنان از جانب چه کسانی به این نماینده القا می‌شود؟ واقعا تاسف‌بار است که نماینده مجلس سخنان آمریکا را تکرار کند.

وی، در پایان این بخش از سخنان خود، ابراز داشت: عده‌ای معیارشان برای کار و حرف زدن شیطان است. شریک شیطان هستند و در تمام رفتار و کردارشان شیطانی عمل می‌کنند. این سخنان از زبان نماینده ترامپ ارائه می‌شود و همان شیطان زده و شیطان صفت هستند.

حجت الاسلام قریشی، افرادی که در حوزه اقتصاد اختلال ایجاد کرده و زندگی مظلومان و مستضعفین را با مشکل مواجه کردند باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی، ادامه داد: باید به اموال و نحوه گذران زندگی دقت کنیم تا در قیامت نتیجه آن را بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در بحث زکات جزو ۳ استان اول کشور هستیم که تنها با ۵ درصد زکات این رقم به دست آمده است. اگر مبلغ زکات به حد کافی ارائه شود قطعا فقیر و نیازمندی در جامعه نخواهند ماند.

وی، ادامه داد: در تمام موضوعات باید به پرداخت خمس و زکات دقت شود. معادن طلا و دیگر معادن موجود در استان شامل خمس است و در این حوزه باید دقت کافی شود که در صورت رسیدن به حد نصاب باید پرداخت شود.

حجت الاسلام قریشی، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س)، ابراز داشت: خدمات پرستاران برای بیماران بهترین مزد برای آن‌ها است و نامگذاری روز ولادت حضرت زینب به نام روز پرستار بهترین زمان برای این امر است.

وی، خاطرنشان کرد: عفت، حیا و معرفت حضرت زینب باید سرمشق و الگوی پرستاران باشد.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به خدمت همسران جانبازان بخصوص جانبازان قطع نخاعی، گفت: تنها خداوند سطح ارزش و عزت این بانوان را می‌داند و خود پاداش آن‌ها را خواهد داد.

انتهای پیام/