طومار فتنه گران در ۹ دی به هم پیچیده شد/ ملت بصیر ایران حماسه ۹ دی را فراموش نخواهد کرد

طومار فتنه گران در ۹ دی به هم پیچیده شد/ ملت بصیر ایران حماسه ۹ دی را فراموش نخواهد کرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی، که در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه است و ما حماسه ۹ دی را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: همین بصیرت و بیداری مردم باعث شد به میدان آمدند و ماهها فتنه گران کشور را به آشوب کشیده بودند و پیروزی امت اسلامی در انتخابات که ۴۰ میلیون نفر به پای صندوق آمده، دشمن را ناامید کرده بودند.
امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: ملت عزیز ما نتوانست این میزان توهین و جفا به رهبری را تحمل کند و در ۹ دی به صحنه آمده و طومار فتنه گران را درهم پیچیدند.
حجت الاسلام قریشی گفت: امت حزب الهی و بصیر و بیدار جمع شده اند تا اعلام کنند که حماسه ۹ دی همچنان هست و نباید کسی جرات فکر فتنه و ایجاد مشکل برای کشور را در سر داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ عملکرد برخی خواص به گونه ای بود که مظلومیت امام علی را تداعی می کرد، ابراز کرد: همانگونه که برخی خواص، امام علی(ع) را چنان مظلوم کرده و آزار دادند که ایشان فرمودند قلب مرا از خون پر کردید و سینه مرا از خشم مالامال کردید و غصه ها را جرعه جرعه به من نوشاندید و چنان مرا خار کردید که مشرکین قریش گفتند امیرالمومنین مرد شجاعی است اما مدیریت بلد نیست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در ۹ دی جمع شدند تا اعلام کنند حماسه ۹ دی همچنان وجود دارد ونباید کسی جرئت فتنه بکند
حضور شما توسط فرشتگان الهی ثبت می شود و اجر بزرگی را خدای تعالی در نظر دارد و همواره پیروزی نهایی از آن امت حزب الله خواهد بود.
انتهای پیام/