لیبرالیسم اگر آخر و عاقبت داشت بنی صدر آواره فرانسه نمی شد! / تا سال ۱۴۴۴ تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد

لیبرالیسم اگر آخر و عاقبت داشت بنی صدر آواره فرانسه نمی شد! / تا سال ۱۴۴۴ تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد

به گزارش ندای ارومیه، حسن عباسی با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ارومیه اظهار کرد: یکی از بزرگترین مواهب الهی که شامل حال کشور ما شده است، ملتی است که حتی در زمان انبیا و ائمه اطهار (ع) نیز نظیر آنان وجود نداشته است.

وی افزود: اگر تاریخ و زندگی نامه انبیا، ائمه (ع) و صالحین را بررسی کنیم می بینیم که این افراد بزرگ هیچگاه چنین جمعیتی را مانند ملت ایران گرد خود ندیده بودند که از آنان در راه حق تبعیت کنند.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: امروز علاوه بر ایران میلیون ها مسلمان در کشورهای مختلف از جمله یمن و عراق و سوریه و لبنان در حال مقاومت و مجاهدت در راه خداوند متعال هستند و هزاران نفر توفیق شهادت در این مسیر را به دست آورده اند، لذا به جرات می توان ادعا کرد که در هیچ برهه ای از تاریخ این میزان انسان صالح زندگی نکرده اند.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر منکرات و انحرافاتی که در دوران زندگی پیامبران مختلف در میان مردم آن ها رواج پیدا کرده بود امروز در کل جهان شیوع پیدا کرده است.

عباسی در ادامه گفت: در زمان حضرت لوط (ع) فقط یک قوم بواسطه عمل شنیع همجنس بازی مورد عذاب خداوند قرار گرفتند اما امروز ده ها کشور این اقدام را در مجلس خود قانونی کرده اند و در زمان حضرت عیسی (ع) تعداد انگشت شماری از یهودیان بواسطه رباخواری مورد عتاب آن حضرت قرار گرفتند اما امروز تمام بانک های دنیا در سراسر جهان ربوی است.

وی ضمن بیان این که پایه و اساس تمدن امروز جهان پیروی از هوای نفس و خطوات شیطان است، اظهار کرد: وقتی در آمریکا آشکارا برای شیطان موعودشان یعنی لوسیفر فیلم می سازند و او را تبلیغ می کنند یعنی کفر در جهان علنی شده و پیروان شیطان دیگر حتی نیازی به حفظ ظاهر نمی بینند.

رئیس اندیشکده یقین افزود: کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی بیش از این که نقاط قوت یا ضعفی مانند موشک و پیشرفت علمی یا گرانی و پراید باشد، سلامتی است که بواسطه اسلام در کشورمان محقق شده و در هیچ جای دنیا نظیر آن دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: امروز جهان با مشکل زنازادگی مواجه شده و میزان کودکانی که مشخص نیست از چه طریقی به دنیا آمده اند در برخی کشورها از ۵۰ درصد نیز عبور کرده است و حتی در بعضی کشورهای مسلمان مانند ترکیه ۳درصد از جمعیت کشور با این مشکل مواجه اند، اما ملت ایران اسلامی با افتخار در آمارهای رسمی منتشر شده در سطح جهان به عنوان پاک ترین ملت جهان شناخته شده است.

عباسی ابراز داشت: معتقدم عامل اصلی پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران وجود ملتی حلال زاده است که پیرو امر امام جامعه خود هستند.

وی در ادامه گفت: طبیعی است در جهانی که سراسر آن از کفر و طاغوت پر شده اگر کشوری بخواهد پایبند به اصول الهی باشد از هر طرف مورد هجمه قرار بگیرد.

رئیس اندیشکده یقین در ادامه با مرور وقایع چهار دهه گذشته در کشور اظهار کرد: امروز پس از طی مسیری پر پیچ و خم تقسیم بندی در کشور حول محور پیروی از الله یا طاغوت شکل گرفته است و دهه جدیدی که پیش رو داریم دهه تقابل اطاعت از امر خدا یا اطاعت از هوای نفس است.

وی افزود: مومنین جامعه به ادامه مسیر انبیا و ائمه اطهار (ع) اصرار دارند و آن را راه پیشرفت و تعالی کشور می دانند اما جبهه مقابل آنان به پیروی از هوای نفس و لیبرالیسم و تسلیم در برابر دشمنان اصرار دارند.

عباسی تصریح کرد: عده ای در کشور در حالی از لیبرالیسم دم می زنند و دل سپرده آن هستند که کفگیر این تفکر در جهان به ته دیگ خورده است.

وی افزود: غرب گریی و لیبرالیسم اگر آخر و عاقبت داشت بنی صدر آواره فرانسه نمی شد.

وی در ادامه گفت: فرانسه ای که مهد لیبرالیسم است امروز خود در آتش این تفکر می سوزد و قیام علیه آن را شاهد است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور ابراز داشت: اکثر مشکلات کشور هیچ ارتباطی با تحریم ها و فشار خارجی ندارد بلکه حاصل بی عرضگی برخی کوتوله های فکری و غربگرایی است که سال هاست مردم را سر کار گذاشته اند.

وی اظهار کرد: یکی از لیبرال ها به نام جواد طباطبایی در مصاحبه ای گفته که اسلام مرده است! در پاسخ می گویم جواد طباطبایی، بدان آن چه که مرده تویی و آن اندیشه ایرانشهری الحادی ات و کسانی که از تو تجلیل می کنند.

عباسی افزود: خطاب به طباطبایی می گویم محال است از کل هواداران اندیشه تو فقط یک نفر مانند شهید محسن حججی پیدا بشود که سرش را اینچنین در راه اعتقاداتش بدهد؛ مرده شمایید نه اسلام.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی تا سال ۱۴۴۴ تمدن نوین اسلامی شکل خواهد گرفت و جمهوری اسلامی ایران با تحول و حرکت بر مبنای عقاید توحیدی به الگویی در جهان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/