محافظه کاری همچون سمی مهلک و خطرناک است / کسی که اهل بده بستان نباشد می تواند مطالبه گری کند

محافظه کاری همچون سمی مهلک و خطرناک است / کسی که اهل بده بستان نباشد می تواند مطالبه گری کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یک بسیجی تمام عیار کسی است که محافظه کار نباشد و تمام وجود خود را وقف اسلام کرده باشد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: بسیجی پیرو خط امامین انقلاب اسلامی هیچ گاه منافع خود را بر منافع انقلاب اسلامی ترجیح نمی دهد و از ایثارگری و کار کردن و عرق ریختن در راه آرمان های خود خسته نمی شود.

وی افزود: محافظه کار نبودن یکی از مهمترین شاخصه هایی است که بسیجیان باید در خود تقویت کنند و فراموش نکنند محافظه کاری همچون سمی مهلک و خطرناک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ابراز داشت: محافظه کار نبودن و مطالبه گری از رسالت های اصلی بسیجیان است و تنها کسانی می توانند مطالبه گر باشند که خود اهل بده بستان نباشند.

حجت الاسلام سرایی در ادامه گفت: عده ای همانگونه که سال هاست در گوشه کنار جهان اسلام سعی می کنند واژه جهاد و شهادت را از دایره لغات امت اسلامی حذف کنند اکنون آرزویشان این است که بسیج در قبال مشکلات مردم و مستضعفین جامعه بی تفاوت باشد و مطالبه گری را کنار بگذارد، در حالی که در سیره پیامبر اکرم (ص) هر کسی بیشترین خدمت را به خلق الله کند عزیزتر است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار ضعیف جامعه باید در اولویت خدمت رسانی و فعالیت های جهادی باشند و امام خمینی (ره) نیز به صراحت فرموده اند که یک موی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم ترجیح می دهند.

انتهای پیام/