بسیجیان پاسدار اصیل اصول انقلاب اسلامی ایران هستند

بسیجیان پاسدار اصیل اصول انقلاب اسلامی ایران هستند

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در اجتماع بزرگ بسیجیان ارومیه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری ائمه اطهار(ع) به عنوان یک راه و دین واحد با روش های مختلف در پی اهداف اسلام پیامبر عظیم الشان(ص) بودند.

وی، با اشاره به مجاهدت های مختلف ائمه اطهار(ع)، افزود: در تعریفی که مقام معظم رهبری داشته اند فرموده اند اگر از مبدایی به مقصدی بخواهیم برویم در جاده های مختلفی می گذریم اما این مسئله از هدف اصلی مسئله چیزی را کم نمی کند‌.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: بسیج یکی از اقدامات معجزه گونه امام بزرگوار که برگرفته از آیات الهی و قرآن کریم نسبت به ایجاد بسیج اقدام کرده است.

*بسیج ریشه ای قرآنی دارد

وی، با بیان اینکه بسیج ریشه در آیات قرآنی است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی از لحاظ کیفی و کمی در زمانی شکل داشته است که دنیای غربی و لیبرالیستی به دنبال باطل نشان دادن دینداری و ولایت بوده و در قرت بیستم ازانقلاب اسلامی به عنوان مادر انقلاب ها نام برده شده است.

سردار شهسواری، با اشاره به انقلاب های رخ داده در قرن بیستم، تصریح کرد: اما این انقلاب ها نهایتا بیش از ۱۰ سال تداوم نداشته و از ریل انقلاب ها خارج شده و برخلاف آرمان خود انقلاب رخ داده است اما امام راحل که در سال ۵۷ نسبت به پایه گذاری انقلاب کرده تاکنون در مقابل استکبار با اقتدار ایستاده ایم و از فرمایشات امام راخل خجل و شرمنده نیستیم.

وی، ادامه داد: کلمه به کلمه فرمایشات امام بزرگوار در انقلاب اسلامی عظمت و جریان یافته و همگان به تحقق این‌مسئله مفتخر هستند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ابراز کرد: شخصیت امام راحل قابل مقایسه باشخصی نبوده و کسی وجود ندارد که بتواند پیوند امام و ملت را یافته و بیانگر باشد.

وی، با بیان اینکه عامل ظهور انقلاب عاملی مادی نبوده، تصریح کرد: انقلاب ایران یعنی بازگشت روح به جهان بی روح بوده و این انقلاب در زمانی شکل یافته که دنیا مهر ابطال بر پیوند انسان بر خالق و دینداری زده بودند.

سردار شهسواری، اظهارداشت: امام راحل جغرافیای سیاسی و دینداری را دچار تحول کرده و عظمت انقلاب را در دنیا به نمایش گذاشت.

وی، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و بسیج لشگر مخلص خدا بوده و همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خوریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ادامه داد: بسیج حقیقتی شبیه افسانه ها بوده و اقدامات بسیج در ذهن انسان ها نگنجیده البته بسیج به صنف و قشر خاصی تعلق نداشته چرا که کسانی کارت شناسایی دازند بسیج اند اما کسانی که دلشان برای انقلاب و میهن می تپد یک بسیجی است.

وی، افزود: بسیج درقله ی اقتدار ۸ سال دفاع مقدس دنیا را متحیر کرده و هنوز نظریه پردازان غربی عبور رزمندگان بسیجی در عملیات والفجر ۸ از رود اروند تجزیه و تحلیل نکرده اند.

سردار شهسواری، گفت: شهدا در وصیت های خود به حجاب بانوان و پشتیبانی ازولایت تاکید داشته اند حال آنکه افق برگرفته از دینداری الهیت امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی در جنگ نرم قابل مشاهده و درک است.

وی، با بیان اینکه بسیج در انقلاب اسلامی با حفظ لباس رزم پس از جنگ قدم ودر عرصه سازندگی گذاشته است،گفت: در سازندگی بسیج برای مقابله با تحریم ها گام برداشته و با تفکر بسیجی در حوزه اقتدار امنیت قدرت موشک های نقطه زن را به دشمن نشان داد‌.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، عنوان کرد: بسیج با انتقام در اهواز توسط موشک های نقطه زن پیاپی با عنوان مارا جدی بگیرید به دشمنان و مستکبران فرستادند.

وی، بیان داشت: بسیجی یار و پشتیبان ولایت بوده و با ندای رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان رهبر معظم انقلاب آماده جان افشانی است و مظهر فضیلت ها، نیکی ها، ولایت و اسوه عمل به فرامین رهبری است.

سردار شهسواری، خاطرنشان کرد: چرا امروز بسیج از مدیریت از عرصه اقتصاد کنار گذاشته است در حالی که اقتدار موشکی ایران توسط بسیجیان ساخته می شود علت لنگ شدن ایران خودرو در تولیدات باید مشخص شود.

وی، تصریح کرد: البته بسیجیان پاسدار اصیل اصول انقلاب اسلامی ایران بوده و صیانت از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده اند چراکه بسیجی صبور بوده و به انگشت اشاره ولی خود جهت تبعیت چشم دوخته است‌.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه تفکر بسیجی توانسته است رتبه های برتری را در جهان به دست بیاورد، تاکید کرد: دشمن و برخی از سخنوران فکر می‌کنند جهان در مقابل ایران است که این تفکری نادرست بوده وجهان با ایران بوده و مستکبران و جهان خواران علیه ملت ایران گام برمی دارند‌.

وی، با بیان اینکه تمام فتنه های رخ داده برای براندازی انقلاب اسلامی کافی بوده است، گفت: در حوزه اقتصادی دارای مشکلی هستیم مدیران اقتصادی باید پاسخگوی شرایط فعلی باشند البته جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن شرایط اسفبار تری دارند.

سردار شهسواری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اذعان داشت: دشمن از مشکل کاه ما کوه می سازد و از کوه اقتدار و صلابت ما در رسانه ها کاه می سازد و عربسان یمن را به خاک خون می کشد و فرزندان یمن با تفکر بسیجی در خاک و خونن اما اراده آنان پابرجاست.

انتهای پیام/