کرسی های نظریه پردازی مورد غفلت واقع شده است

کرسی های نظریه پردازی مورد غفلت واقع شده است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی گفت: برپایی کرسی های نظریه پردازی یکی از اقدامات ضروری است که تا کنون به اندازه کافی به آن توجه نشده است.

دکتر محمد حسن جوادی در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: کرسی های نظریه پردازی آثار و برکات بسیار زیادی برای کشور دارد و ضرورت برپایی این کرسی ها به ویژه در عرصه علوم انسانی به شدت احساس می شود اما متاسفانه آن گونه که باید به آن پرداخت نشده است.

وی افزود: برپایی کرسی های نظریه پردازی مستلزم هم افزایی و همراهی مجموعه های مختلف فعال در دانشگاه ها و علی الخصوص روسای دانشگاه است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی تصریح کرد: عزم و اراده برای انجام کارهای ریشه ای و اساسی در بین اساتید دانشگاه ها وجود دارد اما متاسفانه اقدامات پیشین آن گونه که باید مورد توجه مسئولین و متولیان امر قرار نگرفته که این امر اساتید را دلسرد می کند.

جوادی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و اعتلا و پیشرفت استان داشته باشد به شرط این که روحیه خمودی و خستگی و عدم خودباوری در بین برخی افراد جای خود را به روحیه جهادی بدهد.

انتهای پیام/