اختلاف‌افکنی میان مذاهب اسلامی محکوم به شکست است

اختلاف‌افکنی میان مذاهب اسلامی محکوم به شکست است

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه اقامه شد با بزرگداشت ایام هفته بسیج به برشماری ویژگی‌های این نیروی مردمی و برکات تشکیل آن پرداخت و اظهار داشت: کیاست و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلام در تشکیل بسیج سبب شد فرصتی بیشتر برای همبستگی و باهم بودن مردم پدید آید.

وی افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی مردم را در قالبید واحده در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی متحد و منسجم کرد بنابراین باید پیوسته به عضویت در این نیروی مردمی و اثرگذار افتخار کنیم.

امام جمعه ارومیه گفت: در ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی در ایران انواع تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که در همه آنها قدرت مردمی بسیج به‌عنوان پشتوانه اصلی مورد اتکا واقع شده است و باید مطمئن باشیم بسیج رمز پیروزی ملت و نظام در برابر فتنه‌انگیزی ها و تهدیدات سخت و نرم است.

وی تصریح کرد: امروزه در تمام زمینه‌ها شاهد تلاش بسیج برای بهبود وضعیت معیشت و زندگی اقشار مختلف مردم هستیم و این نیروی مردمی باید پیوسته آمادگی لازم برای مقابله با دشمن را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: توصیه امام خمینی (ره) به آحاد جامعه عضویت در بسیج بود و هفته بسیج فرصتی برای بازشناسی این نیروی مردمی و به نمایش گذاشتن توانمندهای آن است.

وی با اشاره فرارسیدن ایام وحدت اظهار داشت: اختلاف‌افکنی میان مذاهب اسلامی محکوم به شکست است و هر کس در این مسیر حرکت کند بر خلاف منافع هر دو مذهب حرکت کرده است و شیعه و سنی باید در زیر لوای اسلام زندگی مسالمت‌آمیز کرده و همیشه در مقابل دشمن باهم وحدت داشته باشند.

انتهای پیام/