اعمال تحریم ها در ۱۳ آبان با هدف مردم هراسی محکوم به شکست است/ انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را به آتش کشید

اعمال تحریم ها در ۱۳ آبان با هدف مردم هراسی محکوم به شکست است/ انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را به آتش کشید

حمیدرضا مقدم فر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ارومیه که با حضور جمعیت عظیمی از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب برگزار شد، اظهار داشت: امسال به دلایلی آمریکا ۱۳ آبان را مورد هدف قرار داده و اعلام کرد تحریم هارا به ایران باز میگرداند تا مردم را تحریک به آمریکا هراسی کند.

وی، با اشاره به بصیرت ملت مسلمان ایران، افزود: اما مردم ایران آگاه هستند و با حضور و فریاد و ۱۳ آبانی متفاوت از سال های قبل به آمریکا پایداری خود را نشان داد، محمدرضا شاه پهلوی سگ قلاده به دست آمریکا که جزو یاران آمریکا بود و تمام منافع او را برطرف می کرد و با انقلاب اسلامی، این سگ قلاده به دست رفته و منافع آنان تباه شد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، ابراز کرد: امروز چالش مکتب لیبرالیسم دموکراتیک را به چشم دیده و در طول تمام ۴۰ سال در حال جنگ به خاطر به چالش کشیده شدن است و این مکتب هیمنه آمریکا را به آتش کشیده و در مقابل ظلم آن ایستاده و به جای نابود شدن روز به روز و سال به سال پیشرفت کرده و به مدل و الگوی جهانی تبدیل شد آن چنان که امروز جهان اسلام جرات پیدا کرده و در مقابل ظلم ایستاده و این از برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی است.

مقدم فر، تاکید کرد: در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری شکست خورده و اقدامات او علیه ملت ایران، تبدیل به فرصت ما شده است.

وی، با اشاره به جنگ تحمیلی اذعان داشت: دیوانه ای به نام صدام ۸ سال علیه ملت ایران جنگید اما در نهایت ایران قدرت برتر در جهان مطرح شد، با وجود این که جنگ برای ایران آسیب داشت اما امروز به قدرت بزرگ امنیتی و دفاعی تبدیل شده است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، در ادامه سخنان خود تاکید کرد: جنگ برای ما تحمیل شده بود و با وجود اینکه نتوانستند یک وجب از خاک ایران را بگیرند امروز مقاومت و ایستادگی تبدیل به یک الگو برای جهان اسلام شده و این مقاومت باید خار چشم دشمنان باشد چرا که الگوی مقاومت مارا پیش می برد.

مقدم فر، با اشاره به خودکفایی و شکوفایی در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی افزود: اگر این جنگ اقتصادی برای ملت ایران فشار دارد ولی بی شک ایران را به یک قدرت بززگ اقتصادی تبدیل خواهد کرد آن چه که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می کند به برکت حضور و مقاومت مردم و نیز رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل می شود.

وی، اذعان کرد: امروز هزینه هایی که در برابر زیاده خواهی های آمریکا پرداخت می کنیم بسیار کمتر از هزینه هایی است که در صورت سازش پرداخت خواهیم کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: امروز استکبار با تحمیل جنگ روانی و جنگ رسانه ای به دنبال کاهش قدرت تحلیل مردم است و با خرج کردن میلیاردها دلار هزینه در پی کاهش قدرت تحلیل و جایگزین کردن مسایل فرعی به مسایل اصلی است.

مقدم فر، در ادامه سخنان خود در جمع مردم بیان کرد: ما جریان سازش طلبی را شاهد هستیم که در طول ۴۰ سال حضور داشتند و در پی این هستند که جریان سازش را به مردم تحمیل کرده و مسئله اصلی به تعبیر امام که آمریکا است فراموش شده و کاهش پیدا کند اینان به دنبال کاهش حضور ایستادگی در برابر ما است تا پیام اشتباهی به نام مشکلات از ایستادگی در مقابل آمریکا حاصل می شود به مردم القا کرده و سازش را به گونه ای پروژه ای به دولت و حاکمیت تزریق کرده و نیاز دولت به آمریکا را نشان دهند که این کاملا اشتباه است.

وی، یادآور شد: امروز پیام انقلاب اسلامی از منطقه نیز عبور کرده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی نامه داد دشمن متوجه شد که پیام انقلاب به مرزهای بین المللی وارد شده و پیام ظلم ستیزی، عدالت خواهی، آرمان خواهی به مرزهای بین المللی رسیده است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت:  آمریکا امروز با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته چرا که اقتصاد و فرهنگ آنان درحال فروپاشی بوده و مردم غیور آذربایجان و همیشه در صحنه بدانند که امام فرموده اند بگویید مرگ بر آمریکا تا خدا برای آمریکا مرگ بیاورد و امروز شاهد هستیم که خداوند به صورت تدریجی برای آمریکا مرگ را می آفریند.

انتهای پیام/