وظیفه ما حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه است

وظیفه ما حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: مسئله شهادت محمدحسین فهمیده باید بیشتر از پیش در محیط‌های آموزشی مورد توجه قرار گیرد تا این مملکت و نظام حفظ شود و چنین افرادی باید به عنوان الگو و سرمشق برای همگان باشد.

وی، با اشاره به روز وقف، خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلام بیشتر از پیش به این موضوع اهمیت می‌دهد و نخستین واقف در دین مبین اسلام پیامبر اکرم (ص) است که باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم و وقف کنیم تا در آخرت این موقوفات از دستمان بگیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار است که در طول تاریخ همگان شاهد آن بودیم. در سال ۴۳ گارد رژیم طاغوت در قم امام خمینی (ره) را دستگیر و تبعید کردند چرا که علیه لایحه کاپیتولاسیون برآمده بودند برای این که بزرگان ایران هم نمی‌توانستند به بی‌ارزش‌ترین موجودات آمریکا در ایران سخنی بگویند و آنان حق هر اقدامی را داشتند.

وی، تصریح کرد: همچنین در سال ۵۷ دانش آموزان در تهران به خیابان‌ها ریختند و در همین جریان بیش از ۵۶ دانش آموز به شهادت رسیدند که ننگی دیگر بر امریکا در ۱۳ آبان است.

امام جمعه ارومیه، بیان کرد: در سیزدهم سال ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که امام خمینی (ره) این اقدام را انقلاب دوم نامیدند از این رو دولت آمریکا به دنبال تشدید تحریم‌ها در همین روز است و وظیفه ما در این راه حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه است.

وی، یادآور شد: تجربه نشان داده که اگر از مقابل ظالمان فرار کنیم با مشکل روبرو می‌شویم و دفاع و ایستادگی در برابر ستمگران سبب پیروزی می‌شود و این وعده الهی است که مسلمانان پیروز نهایی هستند.

مدرس دانشگاه ارومیه، بیان کرد: حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بر تمامی مسلمانان ایران زمین وظیفه است تا انزجار خود را از دشمن نشان دهند و بار دیگر دهانی بر دهان آمریکا بزنند.

انتهای پیام/