پیاده‌روی با شکوه اربعین در تاریخ نظیر ندارد

پیاده‌روی با شکوه اربعین در تاریخ نظیر ندارد

آیت الله سید علی اکبر قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: ایستادگی در مقابل دشمنان جزو اوامر الهی است و وعده پیروزی از سوی خداوند متعال در همه حال در مورد مسلمانان صدق می‌کند.

وی، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی و ملت اسلامی به قرآن کریم و خداوند متعال چنگ می‌زند و این موضوع سبب رسوایی، ذلالت و محکوم کردن دولت‌هایی است که علیه کشورمان توطئه می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه ارومیه، گفت: موضوعی که در این میان اهمیت دارد حفظ همدلی و وحدت بین یکدیگر است تا به راحتی بتوانیم در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان بایستیم و دستورهای الهی را در جامعه پیاده کنیم.

وی، تصریح کرد: زمانی که امام خمینی (ره) پا در میدان گذاشت مردم هنگام با ایشان پیش می‌رفتند و توانستند شایستگی‌های خود را اثبات کنند و این موضوع سبب امدادهای غیبی شد تا ملت پیروز نهایی باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی افزود: همایش میلیونی مسلمانان در این ایام در کربلای معلی در تاریخ نظیر ندارد. همایش و پیاده‌روی اربعین تجلی عظمت قیام اباعبدالله الحسین(ع) و نشان دلدادگی مسلمین به مکتب عاشوراست.

وی، تأکید کرد: دشمنان در همه حال به دنبال از بین بردن و تضعیف این واقعه عظیم هستند و کارهای بسیاری تاکنون انجام داده‌اند و انجام خواهند داد ولی این اقدامات به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/