دولتمردان از ظرفیت نخبگان برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند / رسانه‌ها با توطئه تزریق ناامیدی از سوی دشمن مقابله کنند

دولتمردان از ظرفیت نخبگان برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند / رسانه‌ها با توطئه تزریق ناامیدی از سوی دشمن مقابله کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون تأثیر نمرات باید به صورت کامل بررسی شده و قانون تصویب شود تا خدایی نکرده ظلمی در حق کسی صورت نگیرد بنابراین از وزیر آموزش و پرورش انتظار می‌رود با دقت کامل موضوعات را پیگیری کند.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: مسئولان و دولتمردان باید از فکر نخبگان به خوبی در راستای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند.

امام‌جمعه ارومیه با برشماری انواع توطئه‌های دشمن بر علیه کشورمان زشت نمایاندن جمهوری اسلامی را از جمله برنامه‌های دولت‌های استکباری بر علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و اظهار داشت: روشن است که دشمن پیوسته در پی پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است بنابراین نباید هم مسیر دشمن شد و به برنامه‌های دشمن کمک کرد بلکه لازم است رسانه‌ها بیش از هر زمانی با توطئه تزریق ناامیدی از سوی دشمن مقابله کنند.

وی با تقبیح حرکت دشمن در انجام هجمه شدید رسانه‌ای بر علیه ایران با هدف زشت نشان دادن چهره کشور در زمینه‌های گوناگون گفت: دفاع از هویت ملی و نشان دادن توانمندی و اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون با کمک رسانه‌های مختلف می‌تواند به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بیانجامد.

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و تمام تلاش خود را باید در این حماسه به کار بگیریم تا به دنیا نشان دهیم که دوست داران ابا عبدالله الحسین علیه السلام به هیچ وجه از این راه دست نمی‌کشند.
وی، ابراز داشت: با حضور در راهپیمایی اربعین باید تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم دشمنان را ناامید کنیم و اگر توانایی حضور در این مهم را نداریم هزینه نفرات دیگر را بر عهده بگیریم تا وحدت خود را بیشتر از پیش نشان دهیم.

انتهای پیام/