انقلاب شکوهمند اسلامی جهان را متحول کرده است

انقلاب شکوهمند اسلامی جهان را متحول کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: انعکاس دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به شکل جامع و کامل وظیفه جبهه انقلاب است.

به گزارش ندای ارومیه، محسن شکرنیا در جلسه کمیته نشر و تدوین دستاوردهای چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در آذربایجان غربی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی وقتی در سال ۵۷ به پیروزی رسید تحولات شگرف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را در سراسر جهان رقم زد.

وی افزود: به اعتراف اکثریت قریب به اتفاق اندیشمندان برجسته جهان انقلاب اسلامی یکی از مهمترین پدیده های قرن اخیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: متاسفانه تا کنون آنگونه که باید نتوانسته ایم تاثیرات بزرگ انقلاب اسلامی در ایران و سراسر جهان را به برخی از جوانان نسل جدید منتقل کنیم.

وی ابراز داشت: تا کنون به شکل جسته و گریخته در سخنرانی ها و در آثار مختلف از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و وضعیت ایران در دوران رژیم منحوس و دین ستیز پهلوی گفته شده است، اما هیچ مجموعه تدوین شده و تالیف شده جامعی برای مقایسه وضعیت ایران تا سال ۵۷ و پس از آن وجود ندارد که به شکل کامل، متقن و همه جانبه آن را در دسترس عموم قرار داشته باشد که ان شاالله این خلاء را برطرف خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: شاه که خودش فاقد اختیار بود و تمام تصمیمات کلان کشور توسط مستشاران خارجی در پشت درهای بسته اتخاذ می شد و اسناد این وضعیت موجود است.

شکرنیا خاطرنشان کرد: برخی افراد وقتی حجم پیشرفت ها و خدمات نظام اسلامی را می بینند در خوشبینانه ترین حالت با نگاهی سطحی چنین شبهه وارد می کنند که شاه هم اگر بود برق می کشید و اقداماتی از این دست انجام می داد که تدوین یک کتابچه جامع پاسخی برای این افراد نیز هست چرا که پیشرفت ایران در رتبه های جهانی در عرصه های مختلف را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/