دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از برکت خون شهداست / دشمنان به دنبال تزریق هراس، یاس و ناامیدی به ملت بزرگ ایران هستند

دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از برکت خون شهداست / دشمنان به دنبال تزریق هراس، یاس و ناامیدی به ملت بزرگ ایران هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از برکت خون شهداست.

سرهنگ کریم علی نژاد در جلسه کمیته نشر و تدوین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی اظهار کرد: انعکاس دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه یکایک مسئولین و دلسوزان کشور است و ما اگر نتوانیم این دستاوردها را آنگونه که باید به اطلاع عموم برسانیم در مقابل خون شهدا مدیون هستیم و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.

وی افزود: دشمنان در طول این ۴۰ سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه ها و هجمه های شبانه روزی و سنگینی را انجام داده اند و می دهند و سعی می کنند تا این نظام مقدس را ناتوان و ناکارآمد جلوه دهند.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر در کشور ما سر سوزنی فساد اقتصادی یا اخلاقی در خردترین سطح رخ دهد آن را در بوق و کرنا می کنند اما اجازه نمی دهند فسادهای کلان و نابسامانی های آشکار خود مورد توجه افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در ادامه گفت: دشمنان برای تزریق هراس، یاس و ناامیدی به ملت بزرگ ایران از هیچ سیاه نمایی دریغ نمی کنند و از کاه کوه می سازند در صورتی که وضعیت جوامع خود آن ها سال هاست به مرحله فروپاشی اخلاقی رسیده و مفهوم خانواده و حد و مرزهای انسانی در آن رنگ باخته است.

سرهنگ علی نژاد افزود: عملیات روانی سنگین دشمن بر علیه دشمن در حال رخ دادن است که تنها گوشه ای از آن را هجمه سنگین چندین ماهه علیه وحدت دو ملت ایران و عراق و پیاده روی اربعین شاهد هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی وسعت کشور ما را بواسطه بی غیرتی و بی اعتقادی شاهان حاکم بر این کشور، از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مربع به یک میلیون رساندند و در برهه ای با خیال راحت و با پیاده روی به سوی پایتخت ما حرکت کردند بدون این که کوچکترین مقاومتی را شاهد باشند.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی جوانان این کشور، علی رغم کمبودهای مختلف در جبهه نبرد حق علیه باطل جانانه و ایثارگرانه در مقابل دشمنان ایستادند و با سربلندی تمام، پیروزی تاریخی را برای کشورمان رقم زدند.

سرهنگ علی نژاد ابراز داشت: دشمنان می گویند تحریم های فلج کننده علیه ایران اعمال کرده اند اما ملت ایران ۴۰ سال است که در برابر این تحریم ها ایستادگی کرده این در حالی است که خود کشور های تحریم کننده قادر به تحمل این تحریم ها به مدت ۶ ماه هم نیستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: عربستان سعودی به قلک آمریکا تبدیل شده است و ترامپ این کشور را آشکارا گاو شیرده می نامد و تحقیر می کند و با استفاده از پول آن ها در غرب آسیا دست به جنایت می زد اما همزمان ایران اسلامی به الگوی ایستادگی، عزت و مقاومت در میان ملت های جهان تبدیل شده است.

وی ضمن بیان این که نسل جوان ما بعضا از وضعیت سیاه دوران پهلوی بی اطلاع هستند، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مجاهدت های مسئولین پشت درهای بسته باقی می ماند و مردم از آن ها اطلاع پیدا نمی کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: همواره در دوران کودکی ام بزرگترها از قحطی بزرگ در ایران می گفتند که منجر به جان باختن ۸ میلیون ایرانی شد، هولوکاست واقعی این است که انگلیسی ها در ایران مرتکب شده اند که فیلم یتیم خانه ایران آن را به خوبی به تصویر کشیده است؛ ایران اسلامی از آن وضعیت که توسط دشمنان تحقیر می شد و غرق در نابسامانی ها و کمبودها بود امروز به این جایگاه والا و عزتمند رسیده است.

سرهنگ علی نژاد گفت: پیش از انقلاب در شهرستان پلدشت فقط یک پزشک بنگلادشی وجود داشت اما امروز کشورمان به یکی از قطب های بهداشت و درمان تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطر نشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب پرکشوه اسلامی و این که ایران در دوران منحوس پهلوی در چه وضعیتی قرار داشت و اکنون به کجا رسیده است در قالب یک کتابچه به شکل جامع و کامل در دسترس عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام/