ارومیه میزبان مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد کشور

ارومیه میزبان مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد ارومیه میزبان مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی کشور خواهد بود.

محمود پوریوسف در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه آزاد ارومیه هفته آتی میزبان بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مجموعه دانشگاه آزاد ارومیه افتخار بزرگی برای کل آذربایجان غربی و خانواده بزرگ دانشگاه در سطح استان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این مسابقات ۱۱۷ دانشجو و ۷۱ استاد خواهر و ۱۳۰ دانشجو و ۸۱ استاد دانشگاه برادر در ۴ رشته قرائت، حفظ، ترتیل و اذان شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن بیان این که باید روح و جان انسان با قرآن انس بگیرد، ابراز داشت: تلاش برای تحقق یک جامعه اسلامی و قرآنی وظیفه دانشگاه هاست و تلاش فرهنگی جهت تحقق این هدف مهم جزو اولویت های ما در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی است.

پوریوسف همچنین با اشاره به شاخص ترین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد ارومیه جلوی ویژه خواری را گرفته ایم و بر محور عدالت ، مدیریت شفاف و عادلانه و شایسته سالاری برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/