بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت هفته ناجا

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت هفته ناجا

ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با انتشار بیانیه ای هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

به گزارش ندای ارومیه من کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک امنیت عمومی مثال زدنی کشور و رضایت عمومی مردم از برقرار امنیت در کشور، علی رغم دسیسه های دشمنان کینه توز ایران اسلامی، حاصل فعالیت های مجاهدانه نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور است که در این میان نیروی انتظامی از نقش آفرینی الهام بخش و شایسته تقدیری برخوردار است.

عملکرد درخشان، کارآمدی، قانون گرایی، استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و نگاه ویژه به خلاقیت های علمی، نیروی مقتدر و مردمی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در تراز یکی از موفق ترین سازمان های پلیسی در سطح جهان و یک سازمان ممتاز و الگو قرار داده است.

به حول و قوه الهی، نیروی انتظامی همچون همیشه با عمل به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای عزیزی (مدظله العالی)، با حضور مقتدرانه و هوشمندانه خود در میادین بزرگ ماموریتی، سد راه توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای بر هم زدن امنیت و آرامش عمومی خواهد بود.

بسیجیان ارومیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده بزرگ این نیرو،از خدمات مجاهدانه و بی منت آنان قدردانی می کنند که دسیسه های تهدیدکنندگان امنیت را به پشتوانه بدنه مردمی خود و با تعامل با سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، نقش بر آب کرده اند.

انتهای پیام/