دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران، روحانیون شیعه و سنی، شخصیت های فرهنگی و علمی آذربایجان غربی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری در ۱۶ استان کارهای مقدماتی خود را آغاز کرده است و ۱۳ کاروان تخصصی و  ۱۱ کمیته استانی هم مشغول برنامه ریزی هستند که استان هم می تواند بدرخشد.

وی، افزود: امام راحل ۲۲ بهمن را یکی از ایام الله عنوان کردند و فرمودند باید به ذکر این روزها بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، تاکید کرد: یکی از ایام الله روشن و شفاف نابودی فرعون و پیروزی حضرت موسی (ع) است، این پیامبر خدا به قوم خود ایام الله نابودی فرعون را یادآوری کرد.

حجت الاسلام قریشی، ابراز کرد: وظیفه ما این است که پیروزی انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم به ویژه در این ایام که دشمن در صدد است تا ما نتوانیم چهلمین سالگرد پیروزی را جشن بگیریم، وظیفه شرعی و ملی ماست که به این مسئله اهمیت وافر داده و دستاوردهای عظیم انقلاب را به نسل جدید تذکر بدهیم.

امام جمعه ارومیه، گفت: یکی از مهمترین نعمتهای انقلاب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، انسانیت اقتضا می کند که انسان از شرف و حیثیت خود دفاع کند، اگر در انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشتیم و فقط همین که رهبر و مردم ما در مقابل آمریکا سر فرود نمی آورند و با عزت و اقتدار می گویند آمریکا هیچ غلطی نمی کند همین برای ما کافی است.

وی، افزود: دشمن طی ۴۰ سال گذشته نتوانسته است کاری از پیش ببرد و در آینده هم نمی تواند کاری کند، در این عرصه خوب بدرخشید که وظیفه خود را در مقابل مقام معظم رهبر انقلاب انجام داده و قلب ایشان را از خود راضی کنیم.

انتهای پیام/