نمایندگان باید عزت و شرف مردم را در بحث FATF حفظ کنند/ مسئولیت هرگونه آسیب احتمالی به کشور در موضوع FATF بر عهده نمایندگان است

نمایندگان باید عزت و شرف مردم را در بحث FATF حفظ کنند/ مسئولیت هرگونه آسیب احتمالی به کشور در موضوع FATF بر عهده نمایندگان است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: بخشی از امنیت امروز جامعه بر عهده این قشر زحمتکش است و گستردگی زحمات و مأموریت‌های مرزبانی و نیروی انتظامی در کشورمان به قدری وسیع است که در نهایت منجر به موفقیت‌های روزافزون می‌شود.

وی، با برتر خواندن پلیس ایران اسلامی در سطح جهان، تصریح کرد: این که در طول سال تمام خطاها و تخلفات توسط ناجا کشف شود، یکی از عنایت‌های خداوند متعال به نیروی انتظامی و ملت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به ۹ مهرماه روز جهانی سالمندان تأکید کرد: در دین مقدس اسلام بر همگان وظیفه است که به افراد سالمندان احترام بگذارند به نوعی که دومین حق، حق احترام به والدین است و اگر والدین به سنین بالا رسیدند نباید به آنان اُف گفت و آنان را از خود راند.

وی، با اشاره به وجود خانه سالمندان، گفت: وجود این مراکز ضروری است تا افرادی که بدون سر پناه و مراقب هستند به این اماکن منتقل شوند در غیر این صورت نباید هیچ فرزندی پدر و مادر خود را به این مراکز بسپارد بلکه در همه حال در خدمت والدین خود باشد.

وی، با اشاره به این که دین به هیچ فردی اجازه نمی‌دهد که خود را ذلیل کند ولی این احازه در قبال پدر و مادر به همگان داده شده، بیان کرد: همانند والدین را نمی‌توان در هیچ مکان و زمانی یافت از این رو باید در همه حال باید مراقب آنان باشیم و کنترل امور را در دست آنان قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه ابراز داشت: نمایندگان مجلس باید عزت و شرف مردم را در موضوع FATF حفظ کنند و بدانند که مسئولیت هرگونه آسیب احتمالی به کشور ناشی از تصمیم در این خصوص، بر عهده آنان است.

وی، یادآور شد: این قرارداد توسط شیاطین تنظیم شده و در همه حال شیطان بدی‌ها را خوب نشان داده و خوبی‌ها را بد نشان می‌دهد تا بتواند نقشه‌های شوم خود را پیش ببرند، از این رو باید دقت در این مهم بیش از پیش افزایش یابد.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تجمع بزرگ بسیجیان، افزود: اربعین حسینی را در پیش‌رو داریم و باید حماسه آفرینی دیگری رقم بخورد ولی دشمنان در این میان سنگ‌دوانی می‌کنند که با حضور حداکثری مردم این نقشه شوم همانند سال‌های گذشته نیز با شکست روبرو می‌شود.

وی، با بیان اینکه در همه حال دشمن در مقابل ماست، اظهار داشت: اعتماد به نفس، عزم جزم شده و ایستادگی در مقابل دشمن از دیگر مواردی است که در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌ایم حفظ کنیم و از این به بعد نیز باید آن را تقویت کنیم تا صلابت خود را به همگان نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا زمانی که جان در تن دارند در میدان حضور خواهند داشت را بسیار ارزشمند شمرد و تصریح کرد: ایشان حضرت علی(ع) را در این زمینه الگو قرار داده‌اند و مطمئناً پیروز نهایی مردم ایران و دین مبین اسلام است که نیازمند همدلی و وحدت همه جانبه ملت است تا سیلی دیگری بر گوش آمریکا بزنیم.

انتهای پیام/