تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از حضور حماسی بسیجیان در تجمع ۴۰ هزار نفری

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از حضور حماسی بسیجیان در تجمع ۴۰ هزار نفری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با صدور پیامی از بسیجیان شرکت کننده در تجمع ۴۰ هزار نفری امروز، قدردانی کرد.
به گزارش ندای ارومیه، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر حضور حماسی و پرشور بسیجیان دلاور و بصیر، جلوه های افتخارآفرینی از اقتدار، صلابت و اشتیاق وصف ناپذیر سربازان امام خامنه ای (مد ظله العالی) برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

حضوری که بدون شک برای اقشار مختلف مردم مایه غرور و دلگرمی و برای جبهه کفر و نفاق و در راس آن آمریکای جنایتکار موجب ناامیدی و یاس هر چه بیشتر بود.

بسیجیان سلحشور با حضور تاریخی خود بار دیگر ثابت کردند که تا پای جان در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش ها و پیشبرد اهداف انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

اینجانب قدردانی خود را از تمامی مسئولین و دست اندر کاران محترم که در امر برگزاری این رزمایش نهایت همکاری را داشتند و همچنین رسانه هایی که در پوشش و انعکاس اخبار این تجمع باشکوه نهایت تلاش خود را انجام دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

و نیز ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز که با این حضور پرشور و باشکوه، اوج اقتدار و بصیرت را خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر فریاد لبیک خود به مقتدایمان امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) را به گوش همگان رساندند، اعلام می دارم.

سرهنگ کریم علی نژاد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه

انتهای پیام/