پوزه دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاک مالیده می‌شود/ تبدیل جنگ تحریمی به فرصتی بزرگ/ کسی قصد اهانت کند سیلی سختی می‌خورد

پوزه دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاک مالیده می‌شود/ تبدیل جنگ تحریمی به فرصتی بزرگ/ کسی قصد اهانت کند سیلی سختی می‌خورد

سردار رمضان شریف در اجتماع عظیم ۴۰ هزارنفری بسیجیان ارومیه که در ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته قدم به قدم با دشمنانی که نمی خواستند پرچم اهل بیت (ع) و اسلام را بالا ببینند مبارزه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی توانمندتر، قدرتمندتر و با انگیزه تر از شروع انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: در زمان جنگ تحمیلی دو قدرت مسلط کره زمین امریکا و شوروی پشتیبان حزب بعث بودند و تنها نکته ای که محاسبه نکرده بودند، آن رابطه عمیق ملت ایران با امام و رهبر خود بود که از این ناحیه ضربه بزرگی به دشمنان اسلام وارد آمد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و طی این ۴۰ سال لحظه ای را از دست نداد، تاکید کرد: ما با سربلندی اعلام می کنیم قادریم از جغرافیای کشور به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

سردار شریف، با تاکید بر اینکه قدرتمندترین ارتش دنیا در  نیروی دریایی آمریکاست، اذعان داشت: با امکانات بروز و لجستیک پیشرفته ایران، آمریکا در برابر صلابت و اقتدار ایران زانو زده و عذرخواهی کردند، مسئولین آن ها به التماس افتادند و ما پس از طی مراحل قانونی آن ها را رها کردیم.

* زمان ترساندن ملت ها با قدرت نظامی گذشته

وی، با تاکید بر اینکه دیگر زمان ترساندن ملت ها با به رخ کشیدن قدرت نظامی گذشته است، ابراز کرد: از همین تریبون اعلام می کنیم به محض این که کوچکترین خطایی از شما سر بزند به شدید ترین شکل ممکن پاسخ آن را خواهید دید.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به حمله به یک پاسگاه و به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان اهل سنت و تشیع، تصریح کرد: در کمتر از یک هفته مقر شما را موشک باران کردیم و به اذعان خودتان پاسخ سختی دریافت کردید.

* قصد اهانت کنید سیلی سختی می بینید

سردار شریف، با اشاره به این که هریک از دشمنان قصد اهانت به ملت ایران اسلامی داشته باشد سیلی سختی میبیند، گفت: دشمنان قصد دارند تا دوباره منافقان را علیه ملت ایران قرار دهند، برای مردم مرزنشین ما نسخه می پیچند اما نمی دانند خیالی باطل داشته و گوشمالی سختی میبینند.

وی، افزود: به آمریکایی ها می گوییم با ریسمان پوسیده منافقان به چاه نروید که قطعا نابود می شوید، با سخنان بیهوده ای چون تورقوز آباد خوش باشید که زیرکی جوان ایرانی را نشان داد.

سخنگوی سپاه پاسداران، اذعان داشت: به شما می گوییم ۲۲ بهمن سال ۹۷ یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی خواهد شد و پوزه شما به خاک مالیده می شود، امکان ندارد نسل ما بگذارد تا خون های شهدا به هدر برود و تا تحویل پرچم به حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

سردار شریف، تاکید کرد: ما پاسداران جان خود را فدای امنیت ملت و کشور می کنیم، ما برای امنیت این خاک هزاران شهید دادیم امروز روز بهره برداری و بالندگی ملت است و حساب پس دادن است، همه این طراحی ها از طریق استکبار و منافقان است اما شما نمی توانید مقابل جمهوری اسلامی بایستید چون راه ما راه حق است.

وی، بیان کرد: رهبری مقتدر و فرهنگ غنی و ملت رشید توطئه های دشمنان را ناکام می گذارد ملت ما در ۴۰ سال گذشته تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و کشور را امروز نیز به کشوری اقتصادی، پیشرفته و مقتدر تبدیل می کنیم تا این تیر شما نیز به سنگ بخورد چرا که در پس هر مقاومتی یک پیروزی بزرگ نهفته است.

انتهای پیام/