حفظ تمامیت ارضی کشور از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است / عزاداری محرم امسال با شکوه و عظمت هر چه تمام برگزار شد

حفظ تمامیت ارضی کشور از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است / عزاداری محرم امسال با شکوه و عظمت هر چه تمام برگزار شد

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: امسال به لطف خداوند متعال و با تلاش مردم و مسئولین شاهد برگزاری منظم و باشکوه مراسم های عزاداری برای امام حسین (ع) بودیم که ان شاالله در سال های آتی نیز تکرار خواهد شد.

وی افزود: جا دارد مسئولین نقاط ضعف و قوت مراسمات عزاداری امسال را احصا کنند و با تقویت نقاط مثبت و برطرف کردن کاستی ها زمینه برگزاری هر چه با عظمت تر این مراسم را در سال آینده فراهم نمایند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد و ما اقتدار و صلابت امروزمان را مدیون عمل کردن به این آموزه ها هستیم.

وی در ادامه گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که در طول هشت سال دفاع مقدس تمامیت ارضی را حفظ کردیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود در صورتی که در طول تاریخ حکومت های مختلف به دلیل پایبند نبودن به دین و ایمان بخش زیادی از خاک و سرمایه کشور بدون جنگ و مقاومت را تقدیم بیگانگان کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و مسئولین نظام باید دست به دست یکدیگر دهند و در کنار هم برای حفظ اقتدار نظامی و سیاسی کشور تلاش کنند و توطئه های دشمنان را همچون همیشه نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/