تیم والیبال شهرداری آبروی ماست / نمی توانم بپذیرم هدف از انحلال باشگاه معیشت کارکنان است

تیم والیبال شهرداری آبروی ماست / نمی توانم بپذیرم هدف از انحلال باشگاه معیشت کارکنان است

حجت الاسلام خلیل پور در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: انحلال تیم والیبال شهرداری ارومیه صرفا به بهانه معیشت کارکنان و به این دلیل که در هزینه ها صرفه جویی می شود پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اگر من بدانم با انحلال باشگاه شهرداری حقوق معوق کارکنان تامین می شود با تمام وجود با این تصمیم موافقت می کنم اما به نظر من این موضوع ربطی به مساله معیشت کارکنان ندارد چرا که کل بودجه محقق شده یک سال باشگاه به اندازه حقوق یک ماه کارکنان نیست که برخی از آنان ۵ ماه است حقوق نگرفته اند و برخی دیگر ۳ ماه.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: می گویند تیمداری شهرداری ها غیرقانونی است اما بر اساس قانون جدید وزارت کشور این مساله هیچ منعی ندارد و حتی اگر منع قانونی داشت نیز این سوال مطرح بود که چرا کسی در ایام انتخابات به یاد غیرقانونی بودن تیمداری نیفتاده بود.

وی ابراز داشت: من به صراحت می گویم آن چه که امروز به با عنوان واگذاری به بخش خصوصی اتفاق می افتد، در عمل انحلال تیم والیبال این شهر است.

وی گفت: تیم والیبال شهرداری آبروی ماست و ما به جز این تیم از نظر ورزشی چه چیز دیگری داریم که به آن افتخار کنیم.

خلیل پور خاطرنشان کرد: متاسفانه همان کسانی که اسم پایتخت والیبال را بر روی ارومیه گذاشتند امروز به دنبال لغو تیمداری شهرداری در لیگ افتاده اند.

انتهای پیام/