والیبال هویت ارومیه است / هزینه یک سال تیم شهرداری نزدیک به حقوق یک ماه کارکنان است

والیبال هویت ارومیه است / هزینه یک سال تیم شهرداری نزدیک به حقوق یک ماه کارکنان است

مرتضی پیری در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که تیم والیبال شهرداری ارومیه عملا در آستانه انحلال قرار دارد که من مخالفت جدی خود را با این تصمیم اعلام کرده و می کنم.

وی افزود: والیبال هویت ارومیه است و کسانی اند که با هویت مردم ارومیه مخالف اند از انحلال تیم شهرداری استقبال می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری ۸۰ هزار هوادار دارد و ما اجازه نمی دهیم استادیوم غدیر ارومیه از حضور جوانان غیور این شهر خالی شود.

وی ابراز داشت: برخی آقایان معیشت کارگران و کمبود منابع را بهانه انحلال تیم شهرداری قرار داده اند در حالی که کل هزینه یک سال باشگاه حدودا با حقوق یک ماه کارکنان برابری می کند و و کل این رقم تنها حدود یک درصد از بودجه کل شهرداری است.

پیری گفت: آقایان قبل از این که به بهانه صرفه جویی هزینه کرد یک درصد از بودجه کل شهرداری باشگاه را منحل کنند، به فکر مدیریت ۹۹ درصد دیگر بودجه باشند.

وی افزود: نکته دیگر این است که حتی به فرض انحلال باشگاه، از نظر قانونی نمی توان بودجه در نظر گرفته شده برای فعالیت های فرهنگی ورزشی را صرف حقوق کارکنان کرد و این کار نشدنی است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ابراز داشت: برخی کسانی که امروز مخالف تیمداری شهرداری شده اند چرا خودشان با تصویب ۱۲۵ میلیارد ریال برای اختصاص به فعالیت های ورزشی و حضور دو تیم در لیگ والیبال حمایت کردند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم کسانی که می گویند شهرداری در لیگ والیبال تیمداری نکند، شورای شهر را در برابر هواداران تیم والیبال قرار ندهند و اجازه ندهند شور و نشاط از این شهر گرفته شود.

پیری خاطرنشان کرد: ما اعضای شواری شهر نماینده مردمیم نه نماینده شهرداری و به همین دلیل خواسته مردم را به موارد دیگری که مطرح می شود ارجحیت می دهیم.

انتهای پیام/