به دنبال انحلال تیم والیبال ارومیه نیستیم / تیم داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر غیرقانونی است

به دنبال انحلال تیم والیبال ارومیه نیستیم / تیم داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر غیرقانونی است

علیزاده امامزاده در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: هیچ ارومیه ای راضی به انحلال تیم والیبال این شهر نیست و آن چه که ما به دنبال آن هستیم واگذاری تیم به بخش خصوصی و توقف تیمداری شهرداری در لیگ والیبال است.

وی افزود: با وضعیت فعلی اقتصاد کشور، صرفه جویی اقدامی ضروری است و عقل سلیم حکم می کند معیشت کارکنان مجموعه شهرداری برای ما در اولویت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: شهرداری هر ماه حدود ۱۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می کنند و برخی آقایان انتقاد می کنند که بودجه صرف شده برای تیم والیبال شهرداری کمتر از حقوق دو ماه کارکنان این مجموعه است که باید از آن ها پرسید آیا پرداخت معوقات دو ماه کارکنان پاز نظر آنان اقدام حائز اهمیتی نیست.

وی ابراز داشت: قراردادهای عجیبی در باشگاه شهرداری منعقد شده، برای مثال با چهار بازیکن قراردادی به قیمت ۵ میلیارد تومان منعقد شده و به ماساژور تیم ۲۰۰ میلیون تومان پول پرداخت شده است.

علیزاده امامزاده گفت: برخی آقایان می گویند اگر واقعا با تیمداری شهرداری در لیگ والیبال مشکل داشتی چرا در ایام انتخابات برخی بازیکنان با تو عکس سلفی می گرفتند؛ که به نظر من این انتقادات بسیار سطحی و پیش پا افتاده است.

وی افزود: حاضرم تمام اسناد قراردادها و هزینه هایی که صرف تیم والیبال شهرداری شده است را به طور کاملا شفاف منتشر کنم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن بیان این که وظیفه شهرداری بسترسازی برای بسترسازی برای توسعه ورزش های بومی و همگانی در سطح محلات است اظهار کرد: قانون اجازه تیمداری را به شهرداری ها نمی دهد؛ البته برخی همکاران ما اعلام می کنند قانون جدیدا این اجازه را به شهرداری ها می دهد که من از ایشان می خواهم اگر چنین قانونی وجود خارجی دارد آن را منتشر کنند تا به اطلاع عموم برسد.

وی با اشاره به محقق نشدن صورتجلسات شماره ۶۶ شورای شهر توسط باشگاه شهرداری گفت: در صورتجلسه مصوب ۶ اسفند سال ۹۶ مصوب شده بود که باشگاه حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت امسال هیئت مدیره خود را مشخص کند، اولویت‌های حضور دو تیم در لیگ والیبال با استفاده کامل از ظرفیت‌های محلی و بومی در خصوص انتخاب مربی و بازیکن را تعیین کند و همچنین اساسنامه خود را به شورای شهر ارسال کند که هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: وقتی ارومیه مهد والیبال کشور است و از دانش روز جهان در این رشته ورزشی برخوردار است چرا میلیاردها تومان از بودجه این شهر باید صرف عقد قرارداد با بازیکنان غیر بومی شود.

علیزاده امامزاده خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای عشق به والیبال ارومیه را دارند پیش قدم شوند و با حقوقی برابر با کارگران پسماند با تیم همکاری کنند و بازیکنان نیز اگر قانع به دریافت حقوقی برابر  با عالی ترین مقامات شهرستان نیستند به دستمزدی برابر با حقوق استاندار قناعت کنند.

انتهای پیام/