برگی دیگر از تاراج سرمایه ملت ایران توسط خاندان پهلوی / خواهر دو قلوی شاه، مالک گران ترین زمین آمریکا!

برگی دیگر از تاراج سرمایه ملت ایران توسط خاندان پهلوی / خواهر دو قلوی شاه، مالک گران ترین زمین آمریکا!

تا کنون در خصوص فسادهای عظیم خانواده پهلوی و دارایی های ملت ایران که در آستانه انقلاب اسلامی توسط این خانواده از کشور خارج شده روایت های مختلفی نفل شده است اما طی روزهای اخیر پایگاه خبری سی ان بی سی آمریکا طی گزارشی از یکی دیگر دارایی های گران قیمت پهلوی ها منتشر کرده است.

گزارش سی ان بی سی به زمینی در لس آنجلس اشاره دارد که اشرف پهلوی خواهر دو قلوی شاه در سال ۱۳۴۸ آن را خریداری کرده و سپس به عنوان گران ترین زمین آمریکا به فردی به نام مرو گریفن فروخته است.

در این گزارش آمده است این زمین که در بلندترین نطقه منطقه بورلی هیلز لس آنجلس قرار دارد، گران قیمت ترین ملک در کشور آمریکاست.

این ملک همچنین دارای یک جاده خصوصی است و میلیون­ها دلار برای بهسازی ­ها و آبادانی آن، از جمله یک دروازه امنیتی سنگی، روشنایی مناظر و بیش از ۵۰۰ درخت، صرف شده است.

در متن گزارش همچنین آمده است که این ملک تنها مکانی است که با خرید آن می توان کل لس آنجلس را در یک قاب دید و خانه ای به مساحت ۱۴۰ هزار متر مربع ساخت که در واقع بزرگترین خانه موجود در کل آمریکا خواهد بود.

اشرف یکی از جنجالی ترین اعضای خانواده پهلوی بود که جنایت های کم سابقه و فسادهای بی نظیر اخلاقی و مالی اش از او چهره ای منفور در تاریخ ایران ساخته است.

در خصوص دارایی های اشرف و خانه های مجلل وی در آمریکا گزارش های مختلفی تهیه شده است و گزارش اخیر سی ان بی سی در خصوص مالکیت گران ترین زمین آمریکا را باید تنها گوشه ای کوچک از دارایی های به تاراج رفته ملت ایران توسط او و خانواده اش دانست.

انتهای پیام/