درخواست کنندگان مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند

درخواست کنندگان مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نویسندگان نامه به رهبری برای مذاکره با امریکا یاران شمر زمان هستند، گفت: این افراد که همان یاران شمر زمان هستند، با وجود نمایان شدن چهره آمریکا در برجام با چه جراتی دنبال مذاکره با آن‌ها می‌روند؟

به گزارش اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وصضوح نمایان شد و نشان دادند که با اسلام و مسلمانان دشمتی دارند.

وی، افزود: با این وجود بازهم نامه نگاری برای مذاکره مستقیم با آمریکا انجام می‌دهند. مگر عهد و پیمان آن‌ها اعتبار دارد؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: ملت چند سال بخاطر برجام سرِکار بودند. در پایان هم با کمال وقاحت و پررویی برجام را کنار گذاشت. متاسفانه هنوز برخی هنوز هم به دشمنی آمریکا باور ندارند.

وی، ادامه داد: در مجلس ششم هم عده‌ای از نمایندگان نامه جام زهر به رهبری نوشتند و خواهان مذاکره شدند. امروز هم شاهد نامه نگاری بازماندگان و هم‌فکران همان افراد هستیم.

حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: این افراد به جای اینکه خود را فدای مملکت کنند دنبال مذاکره با دشمن بزرگ اسلام هستند. این چه معنایی جز همراهی با شمر زمان دارد؟

وی، بیان داشت: کار نویشندگان نامه تنها به نفع دشمن است و این نشان می‌دهد که آن‌ها همراهان دشمن بوده و منفعت مردم را نمی‌خواهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: امیدواریم این افراد سرِ عقل آمده و فهم و شعور و بصیرت کسب کنند.

وی، گفت: می‌گویند بخاطر منفعت مردم این نامه را نوشته ایم! مردم بدانند که شیطان هم همانند این افراد اقدام کرد و با چهره خیرخواهی آن‌ها را فریب داد.

امام جمعه ارومیه، در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: بیامات رهبری و تاکیدات ایشان برای انجام امورات مردم، دوری از اشرافی گری و پرهیز از مصارف غیرضرور بودجه ملی باید در راس امور مجلس باشد.

وی، ابراز داشت: ظیفه نماینده قانون‌گذاری است نه حضور در مجلس ختم و کاریابی برای فرزندان برخی افراد! این نکات ارایه شده توسط رهبری باید به صورت تابلو در ورودی مجلس نصب شود تا همه نمایندگان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

حجت‌الاسلام قریشی، با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و اشاره به وظیفه خطیر قصات، از مسئولین این قوه خواست تا نسبت به انجام اقدامات خود با دقت و فراست بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام